– Jesteśmy bardzo zadowoleni z zainteresowania, które wzbudziły na rynku nadchodzące targi. W tym roku wszystkie stoiska zostały sprzedane na około miesiąc przed imprezą, co potwierdza renomę i poziom zainteresowania eventem. Co roku towarzyszy nam liczne grono stałych wystawców, co potwierdza ich zaufanie i zaangażowanie w nasze wydarzenie, a duża liczba nowych klientów pokazuje, że fama o targach w branży jest coraz silniejsza – mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży w OOH magazine, organizator targów.
Wśród nowych firm w gronie wystawców znalazły się m.in.:
Festiwal Marketingu to największe w drugiej połowie roku targi dla branży reklamy i poligrafii reklamowej. Impreza jak co roku odbywa się w strategicznym miejscu w stolicy – EXPO XXI Warszawa, 18-19 września 2024 r.
Największe w tym roku targi branży reklamowej to kompleksowa oferta dla przedstawicieli szeroko rozumianej branży reklamy i druku. Inspiracje znajdą tutaj zarówno poszukujący gadżetowych nowości, tekstyliów reklamowych, materiałów POS, poligrafii reklamowej, eventowych, a także opakowań.
Przed okresem bożonarodzeniowym jak co roku wybrane zostaną najlepsze gadżety reklamowe w konkursie SUPER GIFT – w każdej edycji wystawcy zgłaszają ponad 100 propozycji gadżetów reklamowych. Przed nami także kolejna edycja konkursu POS STARS na najlepszy display reklamowy. Prace można zgłaszać w 18 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Shelf decoration, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids, Rozrywka, EKO POS i PETS POS.
Targi w ubiegłym roku zgromadziły blisko 3700 zwiedzających i 220 wystawców. Przypominamy ostatnią edycję w filmowej odsłonie:
Trwa bezpłatna rejestracja TUTAJ.