Logo

Marketing MIX

Ponad 100 tysięcy

Jak wynika z raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej na dzień 30 czerwca 2006 roku było w Polsce 104 892 nośników outdoorowych. Ogólna liczba nośników reklamy w Polsce nadal oscyluje wokół liczby stu tysięcy. Jest ona nieco wyższa, aniżeli na koniec 2006 roku, ponieważ w zestawieniu IGRZ znalazły się po raz pierwszy nośniki firm: BP Media z firmami z grupy, Ruch S.A. oraz Warexpo.

– Obserwujemy wyraźną tendencję zmniejszania powierzchni reklamowych na standardowych tablicach plakatowych w formacie 12 m2. Rośnie zaś liczba nośników średnich w formacie powierzchni ekspozycyjnej 18 m2. Nie jest to jednak prosta zamiana nośnik za nośnik, bowiem liczba standardowych tablic zmniejsza się szybciej, aniżeli rośnie nośników średnich. Sytuacja ta jest wynikiem potrzeb rynku reklamowego i poprawy standardów na polskim rynku outdooru. Nośniki standardowe 12 m2 pozostają nadal głównymi dla regularnych kampanii reklamowych – informuje Lech Kaczoń, Prezes IGRZ.

więcej w sierpniowym OUTDOOR MEDIA | zamów bezpłatny egzemplarz: prenumerata@outdoor-media.pl