Logo

Marketing MIX

OMD wychodzi z inicjatywą promocji pracy w domu mediowym !

Podczas spotkania zorganizowanego wraz z Studenckim Kołem Naukowym Przemysłu Rozrywkowego i Mediów Elektronicznych SGH na terenie uczelni 3 grudnia br. pracownicy OMD przedstawią pracę i perspektywy rozwoju kariery zawodowej w branży mediowej.

W „Dniu z domem mediowym” studenci będą mieli okazję poznać charakter i specyfikę pracy w domu mediowym, a także wysłuchać wykładu pt. „Od produktu do emisji”, w którym Jakub Bierzyński – CEO Omnicom Media Group, opowie o procesie tworzenia i egzekucji kampanii reklamowych.

Wykład rozpocznie się o godz. 13.30 w sali konferencyjnej nr 151 na I piętrze, a przez cały dzień od rana pracownicy OMD będą rozmawiać ze studentami i odpowiadać na ich pytania w auli spadochronowej SGH.

Organizatorzy przewidzieli także pozamerytoryczne atrakcje dla studentów oraz konkurs, w którym do wygrania jest wybrane szkolenie z oferty OMD School.

OMD i SKN PRiME zapraszają na spotkanie „Dzień z domem mediowym”.