Marketing MIX OME – eksplozja nowości

OME – eksplozja nowości

89
0

Wyświetlacze Litefast 3600, reklamowe budki telefoniczne, wielkoformatowy druk 3D, profesjonalne ekrany LED z najmniejszym na świecie pixelem, najnowsze nośniki elektroniczne, systemy digital merchandising, podłogi interaktywne i najnowsze rozwiązania w dziedzinie reklamy POS oraz wizualnych systemów wsparcia sprzedaży. Oto niektóre z nowości, jakie zaprezentują wystawcy styczniowych targów OUTDOOR&MEDIA EXPO.

Niezwykle interesująco zapowiada się prezentacja jednej z firm, która na gigantycznym stoisku o powierzchni 180 m2 przedstawi najnowsze rozwiązania z dziedziny ambient media. Nazwa wystawcy jak również zapowiadane nowości mają pozostać dla zwiedzających tajemnicą aż do pierwszego dnia Targów.

– Tylko w tym tygodniu w gronie wystawców znalazły się trzy firmy: Extend Vision, MMM 3D oraz Kan Trading. Prowadzimy rozmowy jeszcze z kilkoma firmami, których obecność na pewno uatrakcyjni ekspozycję targową, zwłaszcza w zakresie nowości – mówi Agnieszka Czekaj, marketing manager BEST MEDIA.


Perfect targeting – kampania dedykowana branży

Targi OME odbędą się pod koniec stycznia, ale już teraz warto rejestrować się i potwierdzić swój udział. Wcześniejsza rejestracja gwarantuje, bowiem zwiedzającym otrzymanie, tzw. Pakietu +. Daje on wiele korzyści, min. uprawnia do wzięcia udziału w codziennym losowaniu egzotycznych wycieczek i ekskluzywnych upominków. Dlatego z końcem października firma Best Media rozpoczęła intensywna kampanię promocyjną, skierowaną do potencjalnych zwiedzających, opartą o bardzo celowe działania reklamowe i marketingowe.

W zależności od grupy celowej wykorzystano odpowiednie, targetowane kanały komunikacji. Dla branży mediowo-reklamowej są to: Media i Marketing Polska, magazyn Outdoor Media, Business Media portale outdoor-media.pl, mediarun.pl i gadzety.biz oraz Radio PIN. Kampania skierowana do branży poligraficznej wykorzystuje magazyn Outdoor Media, portal drukarnie.com.pl, magazyn Poligrafika, Vidart oraz biuletyn Polskiej Izby Druku.


DIrect mailing

Ważnym elementem działań promocyjnych jest direct mailing, który realizowany jest we współpracy z wystawcami. Wystawcy otrzymują od organizatora ustaloną ilość specjalnych zaproszeń na Targi, które przygotowane są w formie ulotek i opatrzone logo konkretnego wystawcy. W listopadzie zrealizowano pierwszy taki mailing, a zaproszenia trafiły m.in. do klientów firm: Almatrend, Signtech, Eko-Tech i Miranda. Kolejną wysyłkę zaplanowano na pierwszy tydzień grudnia.

Zdaniem wystawców OME

– Przyszłoroczne targi Outdoor & Media Expo będą z całą pewnością imprezą, która zgromadzi liderów rynku – dostawców wielkiego formatu, maszyn oraz mediów. Targi będą okazją do nawiązania nowych ciekawych kontaktów handlowych oraz wymiany doświadczeń. Już dziś cieszymy się z udziału w przyszłorocznej imprezie podczas trwania, której będziemy mogli zaprezentować nowe produkty oraz możliwości naszej drukarni. Niewątpliwym plusem dla organizatorów jest zakrojona na szeroką skalę akcja promocyjna imprezy. Liczymy, że targi staną się tradycją i wpiszą się na stałe do kalendarza wydarzeń branżowych, na których obecność jest obowiązkowa – mówi Michał Zych z Centrum Produkcji Reklamowej.

Firma zaprezentuje się największym w jej historii stoisku o powierzchni ponad 50 m2.


OME dla Fundacji TVN „Nie jesteś sam”

Styczniowe Targi OUTDOOR&MEDIA EXPO to ważne wydarzenie branżowe, które zgromadzi przeszło 100 wystawców i nawet 5.000 odwiedzających. Fakt, że impreza ma szansę przyciągnąć tak wiele osób, skłonił organizatorów, by wykorzystać tą możliwość do zgromadzenia i przekazania środków najbardziej potrzebującym. W listopadzie Best Media podjęła współprace z Fundacją TVN „Nie jesteś sam”, która pomaga w leczeniu ciężko chorych dzieci. Decyzją organizatora Targów, na rzecz Fundacji zostanie przekazana połowa przychodu z każdej sprzedanej wejściówki na Targi oraz część środków ze sprzedaży akredytacji na towarzyszącą Targom Konferencje FUTURE. Dodatkowo, przez trzy dni targowe, czyli od 23 do 25 stycznia 2008r., na terenie Targów będzie prowadzona zbiórka do specjalnie oznaczonych i zaplombowanych puszek Fundacji.

W czasie Uroczystej Gali, która odbędzie się na koniec drugiego dnia Targów – 24 stycznia 2008r. – Best Media przekaże na ręce pani Anny Maruszeczko, członka Zarządu Fundacji TVN, symboliczny czek oraz poinformuje o wartości środków uzyskanych na rzecz Fundacji ze sprzedaży wejściówek.

www.ome.com.pl


EGZOTYCZNE WYCIECZKI DLA ZWIEDZJĄCYCH I PAKIET +

Zarejestruj się już dziś. Odwiedź najważniejsze wydarzenie branży out of home w 2008 r. – Targi OUTDOOR&MEDIA EXPO. Codziennie do wygrania 3 dwuosobowe wycieczki. Dla wszystkich zwiedzających w ramach pakietu +: zniżki na hotele, przejazdy TAXI i lunch.

www.ome.com.pl/rejestracja