Marketing MIX Nowy gracz na rynku reklamy tranzytowej

Nowy gracz na rynku reklamy tranzytowej

91
0

 Na polskim rynku reklamy tranzytowej pojawił się nowy gracz – Itm24 International Traffic Media Polska. Została zarejestrowana w Polsce w sierpniu br. i jest córką niemieckiej SD24 Verkehrswerbung KG oraz itm24 international traffic media AG. Pierwsze działania reklamowe firma planuje na styczeń 2008. W swojej ofercie Itm24 ma nośniki reklamowe na autobusach i pojazdach szynowych. W ich portfolio obecnie znajdują się cztery formaty reklamowe: frameAd, scrollAd i mediaBoard na zewnątrz pojazdów oraz gripAd wewnątrz autobusów i tramwajów. Wewnątrz nośnika Itm24 proponuje rozwiązanie wykorzystane dotychczas przez firmę Handy Media. Format ScrollAd jest systemem zmieniających się motywów, frameAd to wymienne systemy ramowe, natomiast mediaBoard to płaszczyzna umieszczana z tyłu lub boku pojazdu. Firma posiada nośniki m.in. w Łodzi, Szczecinie, Poznaniu oraz Bydgoszczy.