Logo

Marketing MIX

Zmiany organizacyjne w Keback Sp. z o.o.

W dniu 21 grudnia 2007 roku firma KEBACK Sp. z o.o. Polska zmieniła nazwę na ORIENTGIFT Polska Sp. z o.o. Jest to kolejny krok w naszym rozwoju, spowodowany przejęciem reszty udziałów od dotychczasowego, szwedzkiego wspólnika. Każda firma, która chce sprostać oczekiwaniom swoich klientów, musi być nastawiona na stały rozwój, a rozwój oznacza zmiany. ORIENTGIFT Polska Sp. z o.o. wchodzi w kolejny etap swojej działalności. Dochowując tradycji firmy, KEBACK chce zaakcentować zachodzące w niej przemiany, dlatego podjęto decyzje o nadaniu firmie nowej, czytelnej i prostej nazwę oraz zmieniliśmy logo. Wraz ze zmianą tożsamości podjęto wiele działań zmierzających do unowocześnienia struktury oraz oferty firmy.

Dlaczego ORIENTGIFT Polska ?
Nazwa ORIENTGIFT Polska powstała z kombinacji dwóch członów – dotychczasowej działalności Spółki, czyli importu z krajów ORIENTU, a więc Dalekiego Wschodu gadżetów (popularnie zwanych giftami) oraz określenia kraju powstania Spółki – Polski. Nowa nazwa pozwala na płynne przejście do funkcjonowania pod nowym szyldem, przede wszystkim jednak w sposób symboliczny łączy przeszłość z przyszłością – wieloletnie doświadczenie firmy z jej otwartością na zmiany.

Nowa nazwa i logo
Nowoczesna forma graficzna logo ORIENTGIFT Polska powiązana jest z chińską tradycją – czerwony znak oznacza PRZYJAŹŃ – wskazuje kierunek przemian firmy – oferowanie nowoczesnych technologii w zakresie produkcji upominków reklamowych niestandardowych zleceń oraz wykorzystywania nowoczesnych technik sprzedaży w połączeniu z przyjaznym, partnerskim nastawieniem w kierunku klienta. Kolory czarny i czerwony to tradycyjne kolory ORIENTU – czarny wyraża wyrazistość przekazywania ważnych treści, czerwień jest odzwierciedleniem otwartości na klienta oraz symbolizuje ciepło, czyli przyjazne nastawienie do każdego klienta.

Szereg pozytywnych zmian
W firmie zaszło wiele zmian mających na celu jeszcze lepszą organizację relacji z dotychczasowymi i przyszłymi klientami i partnerami.
Kluczowe zmiany to między innymi:
– HOT ANSWER – odpowiedź na wszystkie typowe zapytania w 24 godziny,
– Elastyczność w przygotowywaniu indywidualnych, nietypowych produkcji w oparciu o sprawdzone technologie i eksperckie doświadczenie,
– Najkrótsze w branży terminy realizacji zamówień,
– Wprowadzenie trzyetapowego systemu kontroli jakości,
– Oferowanie (najniższych) atrakcyjnych cen na rynku przy zachowaniu wysokiej jakości,
– Wprowadzenie nowego programu lojalnościowego dla partnerów, z którymi wspólnie nadal będziemy budować pozytywne relacje biznesowe.

Z kim współpracuje Orientgift?
Niezmienna pozostaje – sprawdzona przez lata – zasada współpracy: FIRMA OBSŁUGUJE WYŁĄCZNIE AGENCJE REKLAMOWE I DYSTRYBUTORÓW upominków reklamowych. Nie obsługuje KLIENTÓW OSTATECZNYCH.

Zmiana, a konsekwencje prawne
Nowa nazwa Spółki nie zmienia jej statusu prawnego. Zmieniona została jedynie nazwa i wzór logo firmy, co nie pociąga za sobą konsekwencji materialno – prawnych w stosunkach z kontrahentami, czy partnerami handlowymi oraz nie wpływa na dotychczasowe zobowiązania Spółki i zawarte umowy. ORIENTGIFT Polska Sp. z o.o. posiada te same numery: KRS, REGON, NIP, które obowiązywały Spółkę pod nazwą KEBACK Sp. z o.o. Wszystkie pozostałe dane spółki – numer konta bankowego, numery telefonów oraz adres – pozostają bez zmian. Dodatkowo uruchomiono nową domenę i witrynę internetową: www.orientgiftpolska.pl , choć stara witryna www.keback.pl nadal działa. Niezmiennie będzie aktywna strona www.logoband.pl

Personel
Do pełniej dyspozycji w zakresie fachowego doradztwa pozostają niezmiennie;
– Maciej Dembiński – Prezes Zarządu, dyrektor zarządzający.
– Tomasz Lubaczewski – grafik, projektant, fotograf,
oraz zespół nowych pracowników
– Dominika Zając – Szefowa działu sprzedaży – Sales Manager,
– Anna Rymarzak – Specjalista d/s obsługi Klientów na zewnątrz – outdoor sales,
– Małgorzata Konarska – dział administracji oraz wsparcie działu sprzedaży – administration and sales force,

Co jeszcze ?
Firma ORIENTGIFT będzie uczestniczyć w zbliżających się targach REMA DAYS. Klienci otrzymają tam nowy katalog ORIENTGIFT.