Logo

Marketing MIX

Nowa struktura w pionie sprzedaży AMS

Od 1 stycznia 2008 r. w pionie sprzedaży AMS funkcjonuje dział współpracy z centrami handlowymi, który obsługuje klientów z branży sprzedażowej. W kompetencjach pracowników nowego działu jest zarówno obsługa inwestycyjna, jak i planersko – sprzedażowa.

– Zdecydowaliśmy się na zmiany, żeby lepiej obsługiwać naszych klientów z centrów handlowych. Stanowią oni odrębną grupę ze specyficznymi wymaganiami i żeby je zaspokoić, postanowiliśmy powołać dedykowaną tylko im strukturę – mówi Małgorzata Augustyniak, wiceprezes zarządu AMS.
Nowy dział będzie współpracować z centrami i sieciami handlowymi, galeriami, sklepami wielobranżowymi itp. Formuła pracy nowego działu zakłada zwiększenie kompetencji zespołu i dążenie do obsługi full-serwisowej. Dyrektorem działu została Małgorzata Czechowska, dotychczas dyrektor działu sprzedaży bezpośredniej. Na tym stanowisku zastąpił ją Zbigniew Kaczmarek, dotychczasowy wicedyrektor. Jego zastępcą została Elżbieta Brzuszkiewicz, dotychczas account manager. Brzuszkiewicz odpowiada także za kontakty z klientami z regionu szczecińskiego. AMS współpracuje m.in. z: Castoramą, Media Markt, Intemarche i Liroy Merlin.