Logo

Marketing MIX

San Markos wydaje NIEBIESKĄ KSIĘGĘ REKLAMY

Pierwsze polskie wydanie amerykańskiego hitu „The Little Blue Book of Advertising – 52 small ideas that can make a big difference” to wspólny projekt San Markos Republika Dobrej Marki i wydawnictwa Studio EMKA. Księga, której autorami są Steve Lance i Jeff Woll, wchodzi właśnie do księgarń w całej Polsce.

„Mała niebieska KSIĘGA REKLAMY” do tej pory ukazała się w 18 krajach. Publikacja jest adresowana do osób, które chcą doskonalić swój warsztat tworzenia kampanii reklamowych, budowania marek etc. Księga jest nieocenioną pomocą zarówno dla doświadczonych, jak i początkujących praktyków reklamy, właścicieli firm, a także pracowników marketingu, którzy nie tylko chcą tworzyć dobre kampanie, ale także poznać tajniki udanej współpracy z agencją reklamową.

Książka Steve’a Lance’a i Jeffa Wolla stanowi podręczny zestaw pomysłów, które pomogą wyostrzyć, zogniskować i udoskonalić w zasadzie każdą kampanię reklamową, zbudować trwałą markę czy też przygotować akcje promocyjne, które przyniosą świetne wyniki. Książka ta pomoże także wyjść z twórczego impasu i uniknąć wszelkich nieporozumień z klientami i agencjami. Każdy z pięćdziesięciu dwóch pomysłów zawartych w tej publikacji odnosi się do codziennych problemów zawodowych (zilustrowanych przykładami z życia) i dostarcza innowacyjnych, niekiedy bezceremonialnych rozwiązań. Założeniem autorów jest traktowanie książki jako „biblii”, do której wraca się wielokrotnie, a i tak za każdym razem odkryje się coś nowego.

„Mała niebieska KSIĘGA REKLAMY” będzie dostępna w sprzedaży w Empikach, wybranych księgarniach, popularnych sieciach i punktach sprzedaży w Polsce. Partnerami wydania są Manager Magazine, Brief, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych oraz Webpublica.

Szczegóły dotyczące publikacji i fragmenty książki znajdują się na stronie www.malaniebieska.pl. Dla czytelników i wszystkich zainteresowanych istnieje możliwość bezpośredniego kontaktu z autorami: Steve Lance i Jeff Woll, za pośrednictwem strony internetowej.