Logo

Marketing MIX

18 miast w finale

Znane są już tegoroczne nominacje do nagród w II edycji konkursu Złote Formaty, organizowanego przez Grupę Ströer w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów. W konkursie wyłonione zostaną najlepsze projekty promocyjne realizowane przez miasta w 2007 roku. Nominowanych zostało łącznie 20 projektów z 18 miast.

Kategoria: PLAKAT REKLAMOWY:

1. Bełchatów – za plakat „Bełchatów – daj się skusić”
2. Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego – za plakat „Kulturalna Małopolska”
3. Ostróda – za plakat „Ostróda Reagge Festiwal”
4. Radzionków – za plakat „Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu”
5. Warszawa – za plakat „Tak widzę Warszawę”

Kategoria: WYDARZENIE SPECJALNE:

Bytom – za projekt: Bytomska Noc Świętojańska
1. Częstochowa- za projekt: Autoportret Częstochowian
2. Mysłowice – za projekt: off Festiwal Mysłowice 2007
3. Szczecin – za projekt: Światowy Zlot Żaglowców w Szczecinie
4. Wrocław- za projekt: Festiwal Wrocław non stop
5.

Kategoria: WYDAWNICTWO PROMOCYJNE

Gdańsk- za Gdańsk według Guntera Grassa
1. Jarocin- za „Lustro czasu”
2. Łódź – za film promocyjny „Łódź miasto kultury”
3. Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego – za „Małopolska. Palce Lizać. Przewodnik kulinarny po regionie”
4. Żyrardów – za Centrum Produkcji Filmowej i Telewizyjnej w Żyrardowie
5.

Kategoria: STRONA WWW:

Gdańsk – za stronę www.gdansk.pl
1. Giżycko – za stronę www.gizycko.pl
2. Kielce – za stronę www.itv.kielce.eu
3. Starogard Gdański -za stronę www.starogard.pl
4. Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego – za stronę www.turystyka.dolnyslask.pl

W II edycji konkursu Złote Formaty 103 miasta zgłosiły aż 211 projektów. To prawie dwukrotnie większa liczba projektów niż w ubiegłym roku. Same nominacje są już prestiżowym wyróżnieniem, ponieważ jury wybrało 20 najlepszych projektów spośród aż 211 przesłanych prac. W konkursie prezentowane były projekty, które realizowały cele promocyjne miast i służyły budowaniu ich pozytywnego wizerunku.

Nominowane miasta walczą o nagrodę główną – ogólnopolską kampanię billboardową o wartości 100 tys. PLN w ramach każdej z 4 kategorii konkursowych. Kampanie zostaną zrealizowane na nośnikach Grupy Ströer, organizatora Festiwalu. Łączna wartość nagród w II edycji Festiwalu Promocji Miast
i Regionów wynosi 400 tys. PLN.

Szczegółowe informacje na temat Konkursu Złote Formaty oraz całego Festiwalu znajdują się na stronie www.outdoordlamiast.pl/festiwal