Logo

Marketing MIX

Nowa baza lokalizacji

Od kwietnia tego roku Newpublic oferuje swoim klientom jeszcze większą bazę  lokalizacji wielkoformatowych, sprawiając że oferta jest bardziej kompleksowa. Firma posiada ponad 50 własnych, nowych lokalizacji, obejmując teren całego kraju. Dysponuje ofertą we wszystkich obecnych i byłych miastach wojewódzkich: Biała Podlaska, Bielsko – Biała, Białystok, Bydgoszcz, Chełm, Ciechanów, Częstochowa, Elbląg, Gorzów Wielkopolski, Jelenia Góra, Kalisz, Kielce, Konin, Koszalin, Krosno, Legnica, Leszno, Lublin, Łomża, Nowy Sącz, Olsztyn, Opole, Ostrołęka, Piła, Piotrków Trybunalski, Płock, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Sieradz, Skierniewice, Słupsk, Suwałki, Tarnobrzeg, Tarnów, Toruń, Wałbrzych, Włocławek, Zamość i Zielona Góra. Dodatkowo klientom oferuje lokalizacje w województwie Mazowieckim obejmujących miasta powiatowe – 10 lokalizacji.

– W chwili obecnej pracujemy nad pozyskaniem kolejnych lokalizacji w głównej ósemce między innymi w Krakowie, Poznaniu i Gdańsku. W ostatnim czasie do oferty dołączyliśmy prestiżową lokalizację w Szczecinie przy Placu Rodła, gdzie w marcu przeprowadziliśmy ekspozycję dla Samsunga – powiedział Sławek Nadolny, dyrektor zarządzający Newpublic.

Firma specjalizuje się w komunikacji marketingowej w przestrzeni miejskiej. Realizuje projekty z zakresu outodooru, komunikacji wizualnej, ambient mediów, guerilla marketingu. Do tej pory Newpublic współpracowało z m.in.: Alma, Tyskie, Discovery, Lufthansa, Żubr, Tagheuer, Mustang, Żywiec, Coca-Cola, Skoda, Sony Ericsson, Vectra, House, Gatta, Psl, Royal Collection, Polbank, Browar Lech.

www.newpublic.com.pl