Marketing MIX Kobiety na celowniku

Kobiety na celowniku

71
0

Od czerwca 2008 roku Clear Channel Poland rozszerza swoje portfolio o nowe rozwiązanie reklamowe – sieć dedykowaną City Lejdis. Sieć pozwoli na precyzyjne dotarcie z przekazem reklamowym do kobiet mieszkających w wielkich miastach.

Najnowsza sieć dedykowana City Lejdis Clear Channel Poland stanowi rozwiązanie dla reklamodawców szukających skutecznych sposobów dotarcia do kobiet w wieku 25-45 lat. Sieć City Lejdis powstała na podstawie analizy stylu ich życia i aktywności tej grupy celowej. Z badań wynika, że przedstawicielki tej grupy czas spędzają zwykle bardzo aktywnie, najczęściej poza domem – spotykając się ze znajomymi czy dbając o urodę w klubach fitness i salonach piękności. Można je spotkać także w kawiarniach, kinach i oczywiście na zakupach. Reklama zewnętrzna jest więc skuteczną metodą dotarcia to tej grupy odbiorców.
Sieć dedykowana City Lejdis składa się z 550 wyselekcjonowanych nośników citylight w ośmiu największych aglomeracjach miejskich: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach (GOP), Łodzi, Trójmieście i Szczecinie. Sieć jest zlokalizowana w sąsiedztwie blisko 3 tys. obiektów będących generatorami ruchu grupy celowej (centra handlowe, sieciowe sklepy z modą, drogerie sieciowe, salony kosmetyczne, sieciowe salony fryzjerskie, fitness/siłownie, kina czy restauracje).
Oprócz sieci dedykowanej City Lejdis Clear Channel Poland oferuje skierowaną do młodzieży sieć City Young oraz City DINKs dedykowaną młodym mieszkańcom wielkich miast, żyjących w parach, ale nie posiadających dzieci.