Logo

Marketing MIX

Nowe wiaty dla Gdyni

22 wiaty przystankowe w Gdyni zostały wymienione w ciągu ostatniego miesiąca przez Clear Channel Poland. Nowe konstrukcje wiat są zaprojektowane, aby poprawić estetykę miasta oraz zwiększyć komfort pasażerów korzystających z komunikacji miejskiej.

 Wymiana wiat dotyczy rejonu ścisłego centrum Gdyni, w którym przystanki są najbardziej oblegane. Inwestycja w nowe wiaty to nie tylko udogodnienie dla mieszkańców miasta. Dla reklamodawców ważny jest fakt, że konstrukcje zapewnią wyższą jakość ekspozycji 84 powierzchni Citylightów, jakie są w nich zamontowane.

Wiaty Clear Channel są wykorzystywane w wielu polskich miastach np. we Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Trójmieście, Szczecinie. Ich podstawowe zalety to wytrzymała konstrukcja oraz funkcjonalność i estetyka. Mają budowę modułową, dzięki której można je łatwo dostosować do danej lokalizacji. Moduły składają się z profili aluminiowych lub stalowych wypełnionych szkłem hartowanym, a w części zadaszenia – poliwęglanem. Wewnątrz montuje się ławki z impregnowanego drewna, które są odporniejsze na zniszczenia niż siedziska z tworzyw sztucznych.