Marketing MIX ADVERT-TV – nowa sieć

ADVERT-TV – nowa sieć

50
0

Właścicielem telewizji Advert-TV jest Gatex Sp. z o.o. Firma prowadzi działalność w dwóch obszarach: handlowym – będąc jednym z największych dystrybutorów sprzętu fotograficznego w Polsce oraz marketingowym.
Advert-TV jest środkiem przekazu wizualnego, uwzględniającym preferencje odbiorców, miejsce i czas. Ma zastępować tradycyjne materiały w miejscach sprzedaży dając alternatywę w postaci w pełni multimedialnego medium. Obecnie jest siecią stu 40-calowych monitorów, umieszczonych w witrynach, atrakcyjnie zlokalizowanych handlowo (główne ulice handlowe, centra handlowe) sklepach, oferujących sprzęt i usługę fotograficzną na terenie całej Polski.

Standardowe spoty reklamowe (30-sekundowe) emitowane są rotacyjnie w 6-minutowych blokach. Istnieje możliwość emisji krótszych materiałów reklamowych. Emisja reklam odbywa się min. 10 h/dobę, 7 dni w tygodniu. Emisja tych materiałów możliwa jest dzięki oparciu systemu o najnowsze oprogramowanie amerykańskiej firmy BroadSign, gwarantującej najwyższą jakość przekazu, bazującą na doświadczeniach z realizacji podobnych projektów w wielu krajach Europy. Zarządzanie treścią reklamową odbywa się centralnie przez firmę Gatex, z serwisem w pełnym zakresie, począwszy od kreacji spotów reklamowych, poprzez planowanie kampanii, po wsparcie technicznie i wykonawcze. Dzięki rozwiązaniom teleinformatycznym istnieje możliwość ciągłego monitorowania emitowanych reklam i informacji.

przewidzianego na kampanię przy pełnej kontroli czasu emisji oraz raportowaniu wyświetleń

http://www.advert-tv.pl