Logo

Marketing MIX

Event – skuteczne narzędzie HR

Event Managers Club we współpracy z portalem www.Gazeta.pl  organizują w dniu 5 listopada 2008 pierwszą z cyklu" Obierz kierunek na event" bezpłatną konferencje pt .Event –skuteczne narzędzie HR". Podczas spotkania będą poruszane tematy związane z wykorzystaniem eventu jako narzędzia zarządzania pracownikami oraz budowania relacji z klientami firmy. Prelegentami będą zarówno specjaliści od organizacji eventów i szkoleń , a także osoby z działów HR, które zajmują się polityką personalną w firmach.

Celem wydarzenia jest podkreślenie znaczenia eventu jako narzędzie zarządzania w firmie. Jeszcze kilak lat temu marginalizowany event dziś staje się jednym z bardziej skutecznych narzędzi HR.
Podczas konferencji chcemy uświadomić uczestników, że dobrze zaplanowana i zorganizowana impreza może służyć zarządzaniu ludźmi i przynieść efekty w postaci zintegrowanych pracowników, lojalnych klientów. Może być też okazja do wyłonienia liderów w grupie czy identyfikacji ról w zespole
– mówi Monika Krusiewicz, założycielka Event Managers Club.

Uczestnicy konferencji będą mogli dowiedzieć się m.in. jakie programy i atrakcje należy dobrać dla grupy, aby osiągnąć jak najlepszy efekt, jak budować dobre relacje między firmą a jej pracownikami i klientami za pomocą eventu, na ile skuteczne jest wykorzystanie eventu w zarządzaniu personelem i jak to mierzyć. Konferencja odbędzie się w siedzibie Agory (ul. Czerska 8/10) Zapisy na konferencje pod adresem :mailto:monika.krusiewicz@gmail.com

Patronem Medialnym konferencji jest OUTDOOR MEDIA.

www.gazeta.pl
www.eventmanagerclub.blogspot.com  

Program

10.30-10.45 Powitanie przez Monikę Krusiewicz, założycielkę Event Managers Club.

10.45-11.45 SuperEvent czyli synergia działań HR i PR.
Prowadzący: Piotr Ruta, Partner Zarządzający w firmie Latawiec Partner Event &Training.

-Skuteczny dialog na linii HR-PR-MARKETING
-Komunikacja wewnętrzna a wyjazdowe imprezy integracyjno – szkoleniowe
-Jak więcej dostać i mniej zapłacić
-Szkolenie Plus, czyli synergia działań: eventy, szkolenia, komunikacja

11.50-12.50 Niekonwencjonalne metody development i assessment center

Prowadzący: Jarosław Figiel, właściciel firmy Eksploruj.pl

W czasie wystąpienia rozważymy czy w ogóle i jeśli tak to na ile event, incentive i team building może zaistnieć jako narzędzie wspomagające rozwój zasobów ludzkich w organizacji. Zastanowimy się jak powinien być zbudowany scenariusz wydarzenia by takim narzędziem mogło się stać. Określimy jakie obszary kompetencji mogą być obserwowane u uczestników zajęć. Jak wydarzenie może wspierać wyłanianie liderów i określenie innych ról zespołowych.

13.00-14.00 Wolontariat pracowniczy – w dobrą stronę.
Prowadzący: Izabela Dyakowska, Konsultant ds. społecznego zaangażowania biznesu, trener, Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu.

14.00-14.40 Przerwa kawowo-lunchowa

14.40 -15.40 Wspólne emocje zamieniamy na trwałe relacje.
Prowadzący: Michał Czerwiński, członek zarządu firmy InDreams.

Podczas wykładu opowiem o budowaniu trwałych relacji z Klientami i Dystrybutorami. Przedstawię proces oraz narzędzia które pozwalają na zbudowanie więzi pomiędzy firmą, a jej Klientami, które bezpośrednio przekładają się na wzrost sprzedaży. Opowiem o narzędziach, które są zdecydowanie najbardziej skuteczne w budowaniu trwałych relacji, które pozwoliły z Klienta zrobić Przyjaciela. Na przykładzie firmy z branży alkoholowej opowiem również jak można wykorzystać silne relacje biznesowe do rozwiązania problemów powstających podczas bieżącego działania operacyjnego. Odpowiem na pytanie, dlaczego łatwiej niektórym Klientom wybaczyć jest błędy firmie, z którą współpracują.

15.40-16.00 Pytania i dyskusja