Marketing MIX Interaktywna podłoga

Interaktywna podłoga

79
0

Firma HiMedia stała się wyłącznym dystrybutorem nowej podłogi interaktywnej iFoot.pl – nowoczesnego nośnika reklamy, który wyświetlany na podłodze reaguje na ruch ludzi. Przechodzące osoby mogą odgarniać ruszające się kwiatki, odganiać pływające po nieistniejącym basenie ryby bądź deptać krety w interaktywnej grze.

 
Nowa podłoga interaktywna iFoot.pl cieszy się dużym zainteresowaniem. Wszystko dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, które pozwalają tworzyć interaktywne animacje w połączeniu z filmami w rozdzielczości HD, grafikami 3D i przestrzennym dźwiękiem.

Przy podłodze interaktywnej iFoot, klient ma nieograniczoną liczbę możliwości przy wyborze wyświetlanego efektu. W innych systemach musi wybierać spośród kilku dostępnych scenariuszy, tutaj może sam wymyślić własną animację.
Podłoga iFoot.pl pojawia się na coraz większej ilości targów i eventów. Ostatnio było można ją oglądać na Sizeer Party Reebok Freestyle w Krakowie.

www.ifoot.pl