Logo

Marketing MIX

ARC Rynek i Opinia zmierzy efektywność nośników DS

POL-TV Multimedia nawiązało współpracę z Instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia w zakresie badań efektywności indoorowych nośników reklamowych.

To odpowiedź na pojawiające się wraz z rozwojem digital signage zapotrzebowanie na stworzenie kompletnych systemów pomiaru oglądalności. Dostarczone przez POL-TV Multimedia urządzenia będą automatycznie wykrywać, rozpoznawać i precyzyjnie zliczać osoby wchodzące do określonego obszaru lub go opuszczające oraz liczbę spojrzeń. To pozwoli reklamodawcom sprawdzenie faktycznej efektywności mediów reklamowych i ekranów. Jak mówi Mariusz Stachowiak, product manager odpowiedzialny w POL-TV za wdrożenie systemu, wykorzystanie przez POL-TV Multimedia oraz ARC Rynek i Opinia techniki automatycznego rozpoznawania zauważalności na podstawie analizy twarzy pozwoli nie tylko na sprawdzenie ile było spojrzeń na dany nośnik i przez jaki czas, ale także na zmierzenie wielkości grupy potencjalnych odbiorców, do których reklama nie dotarła.