Logo

Marketing MIX

Domoteka dwukrotnie nominowana

Domoteka, centrum wyposażenia wnętrz skupiające pod jednym dachem 80 salonów oferujących designerskie meble i akcesoria, zostało nominowane w dwóch kategoriach w konkursie Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych Maxi Awards.

Pierwsza z nich związana jest z wiosenną kampanią Centrum „W 80 sklepów dookoła domu” zrealizowaną w okresie marzec-kwiecień 2008. W ramach kampanii użyto takich narzędzi jak: spoty telewizyjne i radiowe, reklama prasowa, outdoor, reklama w kinach oraz w internecie. Kampania została wsparta dodatkowo niestandardowymi działaniami BTL.

Druga nominacja do nagrody została przyznana za organizowany w październiku minionego roku event – Domoteka Design Night. Na zaproszenie Domoteki przybył do Polski Karim Rashid. Wystawę jego prac można było oglądać w Domotece przez miesiąc.

Krakowska agencja reklamowa Blue Angels Advertising połączyła się z agencją Rabbits.pl, należącą do Grupy Marketingowej Infinico SA.

Dzięki połączeniu na rynku pojawia się agencja licząca kilkunastu specjalistów w zakresie szeroko pojętej kreacji, projektowania i e-marketingu. Nowa spółka przyjęła nazwę Blue Angels Sp. z o.o. /intearctive&design/. Siedzibą połączonych firm jest Warszawa, oddział znajduje się w Krakowie. Prezesem Zarządu został Mariusz Ryciak – założyciel Blue Angels Advertising. Obie łączące się firmy:  Blue Angels Advertising i Rabbits.pl działają na rynku od kilku lat.

W skład Grupy Marketingowej Infinico SA powstałej w 2008 r., obok Blue Angels Advertising wchodzą następujące spółki: agencja reklamowa Arip Next, Re-Akcja specjalizująca się w niestandardowych formach reklamy, Databroker oferująca usługi call center oraz tworzenie i sprzedaż baz danych oraz agencja A’propos zajmuje się działaniami z zakresu public relations.