Marketing MIX Podwodny Wrocław ‘2009

Podwodny Wrocław ‘2009

38
0

We Wrocławiu, w murach Browaru Mieszczańskiego, rozpoczął się Festiwal Podwodny Wrocław ‘2009. Swoje artystyczne projekty prezentowali artyści powiązani z Wrocławiem.

Festiwal jest wspierany od początku swego istnienia przez markę Piast z portfela Carlsberg Polska. Od 12 do 14 czerwca wystąpiło czterystu artystów reprezentujących zarówno tradycyjne dziedziny sztuki tj.: teatr, literatura, muzyka, jak i te bardziej nowoczesne, m.in. fotografia, film, sztuka intermedialna, moda, sztuka użytkowa.
Na dziewięciu scenach artyści różnych, niezależnych dziedzin sztuki zaprezentowali swoje dokonania. Gościem specjalnym tegorocznego festiwalu był Fun’Da’Mental, multietniczny zespół pochodzący z Wielkiej Brytanii. Na scenie muzycznej pojawili się także: Oszibarack – wrocławska grupa eksperymentująca z alternatywną elektroniką, muzyką pop i tanecznym brzmieniem, oraz Hurt, Lech Janerka i Igorboxx Kostas New Program. Na scenie Laboratorium przeszło 30 artystów zaprezentowało swoje dokonania, w pracach nawiązujących często do sztuki nowych mediów. Powstał także salon literacki (poeci, m.in. Karol Pęcherz, Konrad Góra czy Przemysław Witkowski), o filmie opowiadał Robert Gonera. Na scenie teatralnej widzowie mieli okazję zobaczyć m.in. spektakl plenerowy teatru lalkarskiego „Klinika Lalek”.
Odbył się także pokaz mody i pokaz sztuki nowoczesnej.
Sponsoring marki Piast festiwalu Podwodny Wrocław 2009 komunikowany był m.in. na plakatach, programie festiwalowym, bannerach, biletach oraz stronach internetowych www.podwodnywroclaw.com i www.piwopiast.pl. Patronat nad Festiwalem objęli: Gazeta Wyborcza Wrocław, TVP Wrocław, TVP Kultura, Radio RAM, Format, dobreinfo.pl, Independent. Organizatorem festiwalu jest Fundacja ERDO oraz Art&Industrial Gallery.