Logo

Marketing MIX

Festiwal Sztucznych Ogni Pyromagic

W dniach 8-9 sierpnia w Szczecinie odbędzie się widowisko pirotechniczne – II Międzynarodowy Festiwal Sztucznych Ogni Pyromagic 2009, którego sponsorem głównym jest marka Bosman, z portfela Carlsberg Polska.
Gwiazdami festiwalu będą firmy pirotechniczne z takich krajów jak: Meksyk, Francja, Słowacja i Portugalia. Poszczególne 18-minutowe widowiska będą złożone z dwóch części. Pierwsza, trzyminutowa, to aranżacje wodne i naziemne pod hasłem „Floating Garden”. Druga część trwająca 15 minut będzie indywidualnym pokazem uczestników festiwalu.

Dopełnieniem dwudniowego pirotechnicznego show będą koncerty muzyki elektronicznej z udziałem takich wykonawców, jak: Józef Skrzek – tegoroczna gwiazda festiwalu, grupa Medusa, Machine Brothers, Krzysztof Horn, Electronic Revival oraz Władysław Komendarek i Daniel Bloom. Scena będzie się znajdować na wodzie. Z okazji imprezy marka Bosman przygotowała ogród piwny. Bosman zaprosi także odwiedzających festiwal do udziału w licznych konkursach z unikalnymi, bosmańskimi nagrodami.

Zaangażowanie Bosmana jako partnera festiwalu komunikowane będzie na terenie imprezy i na stronie internetowej marki Bosman.pl. II Międzynarodowy Festiwal Sztucznych Ogni Pyromagic 2009 jest także promowany przez organizatorów m.in. poprzez ulotki, reklamę telewizyjną i radiową, outdoor, plakaty, reklamę w internecie i prasie lokalnej.