Logo

Marketing MIX

San Markos zaprojektuje CI dla Krossa

Agencja reklamowa San Markos – Republika Dobrej Marki wygrała przetarg na zaprojektowanie systemu corporate identity dla producenta rowerów – marki Kross.
Celem wprowadzenia nowej identyfikacji wizualnej jest skonsolidowanie i utrwalenie pozytywnych aspektów dotychczasowego wizerunku marki Kross. Nowe logo i kompleksowy system CI ma być wyznacznikiem lifestylowego charakteru marki, wywoływać skojarzenia z dynamicznym i nowoczesnym trybem życia.
Agencja reklamowa San Markos wielokrotnie była już nagradzana za zrealizowane projekty logotypów. Prace dyrektora kreatywnego Michała Bergera były publikowane w amerykańskim katalogu LogoLounge, a opracowany przez niego projekt logo dla firmy konsultingowej Pentegy otrzymał niedawno złotą statuetką Stevie International Bussiness Award 2009 w kategorii Brand Design.
Firma Kross powstała w 1990 roku w Przasnyszu. Z małego sklepu rowerowego przekształciła się w 1997 r. w producenta rowerów. Dzięki kolejnym inwestycjom dziś firma dysponuje halą z czterema liniami montażowymi, spawalnią ram i widelców rowerowych, obręczownią oraz lakiernią wodną