Logo

Marketing MIX

W lipcowo-sierpniowym OOH magazine:

W lipcowo-sierpniowym OOH magazine:

Wycisnąć więcej z kosmetyków
Konsumenci kosmetyków mają zwykle wysokie wymagania względem produktów, oczekują określonych efektów. Z drugiej strony są także sceptyczni, jeśli chodzi o ich „cudowne” właściwości. Dlatego komunikacja marketingowa branży kosmetycznej powinna być wiarygodna, przekonująca i jednocześnie ciekawa. Przyjrzymy się outdoorowym posunięciom marek kosmetycznych.

Wnętrza na outdoorze, czyli indoor na outdoor
Kilka ostatnich lat to bardzo dobry czas dla branży wnętrzarskiej. W widoczny sposób zaczęliśmy interesować się tym, jak wygląda nasze codzienne otoczenie. Poza tym branża miała się świetnie ze względu na wzmożony ruch na rynku nieruchomości. A prędzej czy później dobrze prosperujące sektory trafiają na outdoor. Może i skala zjawiska jest jeszcze dość mała, ale i tak w porównaniu do sytuacji sprzed kilku lat, można śmiało powiedzieć że indoor wstępuje na outdoor.

Sieci dedykowane
Sieci nośników reklamy zewnętrznej, które służą komunikowaniu treści przeznaczonych dla ściśle określonej grupy odbiorców – tzw. sieci dedykowane – to oferta, która zyskuje uznanie reklamodawców. W najbliższym numerze o sposobach wyodrębniania takich sieci i ich skuteczności.

Raport IGRZ
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej opublikowała raport w sprawie danych o wielkości sprzedaży branży out of home w drugim kwartale 2009 r.

Festiwal pełen inspiracji
Dawid Trzeciak, strateg, niezależny konsultant, autor bloga Guerrilla-marketing.pl przedstawia przykłady ciekawych prac walczących o Złote Lwy podczas czerwcowego 56. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes.

DS w sporcie
Duże, widowiskowe obiekty sportowe to miejsca, gdzie operator DS ma szanse zaprezentować pełen wachlarz swoich możliwości. W obiektach sportowych, oprócz największych ekranów w strategicznych punktach, istnieje wiele atrakcyjnych marketingowo miejsc. Prezentujemy ciekawe rozwiązania digital signage w branży sportowej.

Dobra koniunktura digital signage
O rynku digital signage, pierwszych miesiącach działalności branżowego stowarzyszenia i zbliżającej się konferencji Digital Signage Trends rozmawiamy z Mariuszem Orzechowskim, dyrektorem przedstawicielstwa NEC Display Solutions Europe GmbH w Polsce, wiceprezesem zarządu Polish Digital Signage Association, członkiem założycielem POPAI Poland.

Koncerty i eventy miejskie
Masowe imprezy i koncerty pod względem artystycznym i organizacyjnym stoją na coraz wyższym poziomie. Coraz większy jest także wybór niszowych imprez. W związku z tym narzekać nie mogą również agencje eventowe. O organizacji tego rodzaju eventów w najbliższym numerze „OOH magazine”.

Nowe materiały w druku
Drukować można już podobno na prawie wszystkim. O godne uwagi i polecenia nowości na rynku materiałów do druku zapytaliśmy Annę Podgórską z firmy Dyskret, Agnieszkę Noworzyń z Alma Trend oraz Tomasza Serafina z Median Polska. W najnowszym numerze prezentujemy ich typy.

Tekturowe POS-y czyli origiami dla sprzedaży
Tektura to przyjaciel sprzedaży, przede wszystkim branży FMCG. Możliwości zadruku tektury, stosunkowo niska cena i coraz większe możliwości konstrukcyjne powodują, że tekturowe POS-y to bardzo popularny sposób prezentowania produktów.

POS-y dla branży kosmetycznej
O materiałach POS dla branży kosmetycznej rozmawiamy z Maciejem Popiołkiem, współwłaścicielem agencji reklamowej Memo specjalizującej się w realizacjach ekspozycji produktów i marek w miejscu sprzedaży (m.in. w produkcji zabudów, stoisk, mebli sklepowych czy materiałów informacyjnych).

W lipcowo-sierpniowym OOH magazine także stałe rubryki – newsy z rynku, OOH magazine by Andrzej Pągowski, pasje, wojna płci i ambientowy zawrót głowy.