Marketing MIX Gdzie jest kryzys?

Gdzie jest kryzys?

23
0

Media nieustannie donoszą o pogarszającej się sytuacji ekonomicznej. Widmo recesji zawisło także nad branżą eventową. Agencje potrafią jednak stawić czoła napływającej do Polski fali kryzysu. W jaki sposób radzą sobie w obecnej sytuacji?

Kryzys w pełni, wydaje się, że zadomowił się już w Polsce na dobre i ma się coraz lepiej. Jednak agencje eventowe wcale nie narzekają na brak pracy. Czyżby oznaczało to, że firmy nie traktują poważnie mało optymistycznej sytuacji gospodarczej w kraju i trwonią pieniądze na organizację zabaw dla swoich pracowników i klientów?
Przeciwnie. Aura kryzysu powinna motywować do działania, do szukania nowych, innowacyjnych rozwiązań. Trzeba przystosować się do panującej sytuacji. W obecnych czasach trzeba doceniać swoich klientów, dać im do zrozumienia, że są ważni. Idealnym rozwiązaniem jest zaplanowanie imprezy specjalnie dla nich. Przyniesie to z pewnością oczekiwane rezultaty. Przede wszystkim pozwoli podtrzymać pozytywne relacje z klientem. Do agencji Eventage zgłasza się wiele firm pragnących w ten właśnie sposób walczyć ze złą koniunkturą. Odkąd pojawiło się widmo kryzysu w Polsce, nasi klienci dokładniej analizują potrzebę organizowania eventu oraz efekty jakie może on przynieść. Firmy ostrożniej planują swoje budżety. Nadal urządzają imprezy, stawiają tylko inne cele. Na drugi plan zeszły imprezy pracownicze. Co prawda wciąż je organizujemy, jednak mniejszymi nakładami finansowymi. Właściciele firm zdają sobie sprawę, że teraz należy inwestować w klienta, bo tylko dzięki niemu mogą spodziewać się zysków. Organizację eventów firmy traktują jako swoistą inwestycję. A oszczędność, jaką daje zrezygnowanie z niego jest pozorna. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów w dobie recesji stworzyliśmy specjalną ofertę kryzysową. Jest ona indywidualnie dopasowywana do potrzeb konkretnego klienta.

Kryzys stał się w ostatnim czasie wiodącym tematem rozmów, artykułów, doniesień. Spekulacje o nim sprawiają, że wydatek każdej złotówki w firmach jest dokładnie analizowany. Ostrożne planowanie budżetu nie musi oznaczać rezygnacji z działań eventowych. W końcu nie można poddawać się gorszej koniunkturze i biernie czekać na polepszenie warunków gospodarczych, tylko stawiać jej czoła i szukać rozwiązań na przetrwanie.