Marketing MIX Volkswagen Poznań bada opnię pracowników

Volkswagen Poznań bada opnię pracowników

0

Volkswagen Poznań we współpracy z LoboSystem przeprowadził akcję promującą badanie opinii pracowników w ramach projektu „Barometr Nastrojów 2011” i zachęcił załogę do udziału w przedsięwzięciu. Agencja komunikuje, VWP ankietuje.

Niestandardowe podejście oraz dwufazowa forma komunikacji z pracownikami poznańskiej fabryki, jaką zaproponowała Agencja miała na celu zachęcenie załogi VWP do uczestnictwa w badaniu i wypełnianiu przygotowanych ankiet.

W fazie pierwszej głównym nośnikiem były billboardy oraz broszura informujące o zbliżającym się badaniu opinii pracowników. Komiksowa konwencja przedstawiająca teściową w furii, kontrastowała tu ze spokojem i profesjonalną organizacją pracy w fabryce w Antoninku. Stworzona linia graficzna odbiegała od standardów koncernowych, co wywołało duże zainteresowanie odbiorców i pozwoliło osiągnąć znakomite wyniki. Na  wyniki akcji z całą pewnością miała również wpływ druga faza komunikacji – pracownikom przedstawiono teaser w postaci wejściówek na mecz Lecha Poznań oraz spotkanie z kapitanem drużyny Bartoszem Bosackim. To właśnie jego wizerunek podnosił wartość przekazu na kolejnych materiałach związanych z informacją na temat badania, a nagrody skutecznie przyciągnęły zainteresowanych.

Badanie opinii pracowników przeprowadzone w ramach akcji „Barometr Nastrojów 2011” cieszyło się doskonałą frekwencją, która wyniosła 96,1% i tym samym przekroczyła zeszłoroczny wynik. Tak duże zainteresowanie cieszy zarówno Agencję LoboSystem, jak i kierownictwo VWP, które już pracuje nad kontynuacją procesu ulepszeń dla całego przedsiębiorstwa.