Logo

Marketing MIX

Polish Retail Congress 2011

Podczas konferencji Polish Retail Congress 2011 towarzyszącej Międzynarodowym Targom Wyposażenia, Technologii i Usług Dla Handlu RetailShow 2011, omówione zostaną najbardziej aktualne tematy związane z sytuacją w polskim sektorze retail, na którą bez wątpienia kluczowy wpływ mają procesy konsolidacji hurtu i detalu, fuzje i przejęcia, a także niezwykła dynamika i innowacyjność w walce o klienta. Wśród starannie dobranych prelegentów znajdą się wiodący analitycy, przedstawiciele firm badawczych oraz praktycy, którzy zdołali odnieść sukces.

Koniec roku 2011 to także dobry moment do odpowiedzi na pytanie, czy i w jaki sposób sieci handlowe mogą skorzystać na największej i najbardziej atrakcyjnej w historii Polski imprezie sportowej: UEFA EURO 2012. Strategie na EURO 2012 to będzie temat jednego z paneli dyskusyjnych podczas PRC 2011.

Program Polish Retail Congress 2011 będzie podzielony na 4 główne sesje tematyczne:

Polska i Europa Środkowo – Wschodnia: okres inspirujących przemian. Najistotniejsze procesy rynkowe w sektorze handlu detalicznego

e-Commerce? 2xTAK! Dodatkowy kanał sprzedaży i skuteczne narzędzie marketingowe

Konsument 2012: One size DOES NOT fit all! Właściwe określenie grupy docelowej i odpowiedni dobór narzędzi komunikacji

Zakupy w przyszłości. Technologie i innowacje dla rozwoju handlu detalicznego.

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM POLISH RETAIL CONGRESS 2011 www.retailcongress.pl/index.php/start/prog

W trakcie konferencji oraz po jej zakończeniu uczestnicy będą mieli również okazję do zapoznania się z ofertą wystawców Międzynarodowych Targów RetailShow 2011. Wstęp na część targową jest bezpłatny.

Patronem Medialnym wydarzenia jest OOH magazine