Marketing MIX Hoop Cola przebojem FMCG 2011

Hoop Cola przebojem FMCG 2011

0

Hoop Cola, już po raz drugi, została wyróżniona nagrodą detalistów „Przebój FMCG 2011”. Produkowana przez Hoop Polska,  marka Hoop Cola zdobyła pierwsze miejsce w ogólnopolskim konkursie „Przeboje FMCG 2011” w kategorii „Napoje Gazowane”.  Właśnie ten napój zyskał wśród handlowców detalicznych największe uznanie. Tytuł „Przebój FMCG” jest przyznawany w konkursie magazynu „Życie Handlowe”. Konkurs „Przebój FM” składał się z dwóch etapów oceny produktów. W pierwszym, jury składającym się z wybitnych przedstawicieli zarówno rynku hurtowego, jak i detalicznego.- oceniało je pod kątem dostępności, wsparcia sprzedaży, innowacyjności, adekwatności ceny do jakości oraz opakowania. W drugim etapie, firma badawcza AC Nielsen, oceniała wskaźniki wolumenu, wartości sprzedaży, dystrybucji i rotacji uzyskane przez trzy produkty z największą liczbą punktów zdobytych w pierwszym etapie. Tak dobrane kryteria oceny zagwarantowały, że tytuły „Przebój FMCG 2011” powędrowały tylko do tych produktów, które pozwoliły uzyskać detalistom najwyższe zyski.