Logo

Marketing MIX

Hoop Cola przebojem FMCG 2011

Hoop Cola, już po raz drugi, została wyróżniona nagrodą detalistów „Przebój FMCG 2011”. Produkowana przez Hoop Polska,  marka Hoop Cola zdobyła pierwsze miejsce w ogólnopolskim konkursie „Przeboje FMCG 2011” w kategorii „Napoje Gazowane”.  Właśnie ten napój zyskał wśród handlowców detalicznych największe uznanie. Tytuł „Przebój FMCG” jest przyznawany w konkursie magazynu „Życie Handlowe”. Konkurs „Przebój FM” składał się z dwóch etapów oceny produktów. W pierwszym, jury składającym się z wybitnych przedstawicieli zarówno rynku hurtowego, jak i detalicznego.- oceniało je pod kątem dostępności, wsparcia sprzedaży, innowacyjności, adekwatności ceny do jakości oraz opakowania. W drugim etapie, firma badawcza AC Nielsen, oceniała wskaźniki wolumenu, wartości sprzedaży, dystrybucji i rotacji uzyskane przez trzy produkty z największą liczbą punktów zdobytych w pierwszym etapie. Tak dobrane kryteria oceny zagwarantowały, że tytuły „Przebój FMCG 2011” powędrowały tylko do tych produktów, które pozwoliły uzyskać detalistom najwyższe zyski.