Marketing MIX IKEA świętuje 50 lat w Polsce

IKEA świętuje 50 lat w Polsce

0

21 czerwca br. Agencja Don`t Worry Norberta Kabaczyńskiego  zorganizowała uroczystą galę 50-lecia firmy w Polsce, która odbyła się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. W uroczystym wydarzeniu wzięła udział światowa kadra zarządzająca firmy IKEA.

Huczne wydarzenie poprowadził Paweł Kowalik, urzekając zebranych gości swą szarmanckością i humorem. Nie mniej jednak, najważniejszym akcentem oficjalnej części uroczystości były przemówienia i prezentacje prelegentów – m.in.: Trading Area manager Dariusza Mroczka, czy Micheala Ohlssona – president of IKEA GROUP.

Niestety, ze względu na problemy zdrowotne uroczystości nie mógł zaszczycić swą obecnością założyciel i właściciel marki IKEA – Ingvar Kamprad. Znany jednak z dokonywania rzeczy niemożliwych Szwed dopiął swego i pojawił się… wirtualnie po to, aby powiedzieć kilka ciepłych słów do wszystkich zebranych w Poznaniu gości.
Po oficjalnych podsumowaniach i przemówieniach przyszedł czas na  część nieoficjalną, która rozpoczął występ muzyczny grupy Dixieland Band Society wraz z Mikaelem Moltonem na czele. Kolejnym punktem uroczystości był show w wykonaniu Mike`a Sagana , odpowiedzialnego za działania z zakresu Free Range.  

Uwieńczeniem części  artystycznej wieczoru była bajka multimedialna. W ten oryginalny i hipnotyczny sposób ukazano piękną historię przyjaźni IKEI z krajem nad Wisłą. Historii, której korzenie sięgają 1961 roku, kiedy to podpisano pierwszy kontrakt na produkcję krzeseł w Radomsku, po otwarcie pierwszego sklepu IKEA na warszawskim Ursynowie w 1990 roku, a na budowie fabryki ultra cienkich płyt HDF w Orli i współpracy z 60 dostawcami w 2010 roku kończąc.

Na zakończenie wspólnego świętowania nie mogło oczywiście  zabraknąć urodzinowego tortu. Imponujące kulinarne dzieło, utrzymane oczywiście w kolorach loga IKEA wjechało wśród fanfarów i rac ogniowych na salę, zachwycając nie tylko swym wyglądem, lecz także i smakiem.

Osobą odpowiedzialną za organizację i obsługę eventu był Norbert Kabaczyński – Managing Director Agencji Don’t Worry.