Jet Line, firma reklamy zewnętrznej, realizuje wielkoformatową kampanię reklamową dla miejsc rodzinnej rozrywki. Pierwszy etap promocji rozpoczął się w lipcu i dotyczy JuraParku w Krasiejowie, niedaleko Opola.
– Naszym podstawowym zadaniem było dopasowanie nośników do potrzeb promocji konkretnych miejsc w różnych regionach Polski. Z ponad 320 nośników w sieci wybraliśmy zatem te lokalizacje, które idealnie odpowiadają założeniom kampanii kierując turystów pod właściwe adresy – podkreśla Ania Żegocka, Senior Account Manager, która realizuje kampanię dla JuraParków w Jet Line.
JuraPark Krasiejów, JuraPark Bałtów i JuraPark Solec to trzy obowiązkowe na trasie wakacyjnych wyjazdów miejsca, idealne dla wielbicieli prehistorii i rodzinnych rozrywek na świeżym powietrzu. Rozpoczynająca się właśnie kampania promocyjna potrwa do końca wakacji. Pierwszy etap akcji to wielkoformatowa dekoracja (format 300 m. kw.), promująca JuraPark w Krasiejowie. Dekoracja jest zamontowana w Sosnowcu, przy trasie do Katowic i Warszawy, która to trasa cieszy się największym natężeniem ruchu w Polsce. Kolejnym etapem będzie sierpniowa ogólnopolska kampania na powierzchniach Motorway 12x4m.
– Po raz pierwszy marka „JuraPark” będzie aż tak widoczna. Kampania outdoorowa ma za zadanie wzmocnić obecność JuraParku w TVP1 w miesiącach lipiec – sierpień. Zależy nam, by trafić z jasnym i przejrzystym komunikatem do podróżujących rodzin. Nasza kreacja wskazywać będzie na mapie Polski 3 miejsca, które koniecznie trzeba odwiedzić w czasie wakacyjnych wyjazdów tj. Bałtów, Solec Kujawski i Krasiejów. W natłoku ofert parków tematycznych staramy się pokazać turyście właściwą drogę do tych najlepszych. Dlatego hasło naszej kampanii brzmi: Jeśli JuraPark to tylko Bałtów, Solec i Krasiejów – Rodzinne Miejsce Dobrej Przygody” – mówi Monika Pękala, odpowiadająca za marketing Jura Parków.