Logo

Marketing MIX

Eurolot.com reklamuje nowe połączenia

Eurolot.com wprowadził do swojej oferty bezpośrednie połączenia między Gdańskiem, Krakowem i Wrocławiem. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmę wspólnie z agencją Victoria Promotion.

W ramach oferty Eurolot.com obejmującej połączenia między Gdańskiem, Krakowem i Wrocławiem można podróżować z nietypowym bagażem typu narty, rower czy deska snowboardowa lub windsurfingowa, bilety zarezerwować na stronie internetowej eurolot.com lub poprzez contact center, a odprawę bagażową przejść w internecie.

Nową ofertę Eurolot.com wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Eurolot.com Międzymiastowy!” prowadzona w radiu (Radio Wrocław, Radio Eska, Radio RAM), prasie (lokane tytuły na Dolnym Śląsku) oraz na outdoorze (nośniki we Wrocławiu, Gdańsku i Krakowie). Ponadto firma została oficjalnym przewoźnikiem polskiej siatkówki. Kreację kampanii – zaplanowanej do końca wakacji – przygotowała agencja reklamowa Victoria Promotion, a planowaniem i zakupem mediów Eurolot.com zajmuje się we własnym zakresie.