Logo

Marketing MIX

Światowa kampania ‘Go Forth’

6 lipca marka Levi's® (www.levi.com) zaprezentowała pierwszą globalną platformę kreatywną
i ogólnoświatową kampanię marketingową, pierwszą na tak szeroką skalę w 138 letniej historii firmy.  Kampania „Go Forth” inspirowana siłą młodych wprowadzających zmiany na świecie. Motto „Go Forth” uderza w nowoczesny, konsumencki sentymentalizm podkreślając, że  czasy w których żyjemy nie są łatwe, ale są to nasze czasy – „Now is our time” („Teraz nadszedł nas czas").

Globalna kampania wejdzie w życie poprzez liczne kanały informacyjne: telewizję, kino, oraz prasę- zarówno elektroniczną jak i drukowaną. Obejmie ona 24 kraje, od obu Ameryk, prze Europę aż po Region Pacyfiku.  Kampania jest zaproszeniem dla ludzi z całego świata do połączenia sił by stworzyć nowy, lepszy świat– ma pobudzić wszystkich młodych ludzi do myślenia, że każdy z nas może dokonywać znaczących zmian. Kolekcja Levi’s® Jesień 2011 jak i cala kampania posiada przesłanie „Teraz jest twój czas!”

“Bez względu na to w jakim miejscu na świecie się znajdujesz, młodzieńczy duch i pionierska energia to hasła, które pobudzają do działania” podkreśliła Rebecca Van Dyck, dyrektor do spraw marketingu dla marki  Levi’s®. “Przez ponad wiek zarówno kobiety jak i mężczyźni dokonywali niesamowitych rzeczy nosząc swoje dżinsy Levi’s®. Nasza marka zawsze była katalizatorem zmian. Chcemy by Klienci opuszczali nasze sklepy nie tylko nosząc dżinsy Levi’s® ale także czując inspirację, by byli ludźmi pełnymi energii i zdeterminowanymi do tworzenia nowego, lepszego świata.”- dodaje Van Dyck.

Aby wprowadzić sentencję „Now is our time” („Teraz nadszedł nas czas") w życie, marka Levi’s® zatrudniła światowej sławy niemieckiego reżysera do stworzenia krótkiego 60-sekundowego filmu ukazującego sceny
z niemieckich  krajobrazów, od Berlina aż po Morze Bałtyckie, a także prawdziwych pionierów Berlina by przekazać przesłanie nadziei i pozytywnej energii motywującej do działania. Spot jest inspirowany poematem “The Laughing Heart” amerykańskiego poety i powieściopisarza Charlesa Bukowski.  

Drukowana i cyfrowa reklama dżinsów Levi’s®  została przygotowana przez duet fotograficzny Jeffa Lukera
i Randalla Mesdona. Kampania Levi’s® ‘Go Forth’ została stworzona przy współpracy z agencją  Wieden+Kennedy, Portland, Oregon.