Logo

Marketing MIX

PSI wzmacnia więzi z Turcją

PSI postanowiło wzmocnić więzi z Turcją poprzez podpisanie umowy licencyjnej. Umowa utrwali solidny związek PSI z tureckim stowarzyszeniem artykułów promocyjnych.

Promoturk jest organizatorem targów arykułów promocyjnych w Turcji. Organizowane przez spółkę zależną targi, obchodziły swoje 25. urodziny w 2010 roku, przyciągając 150 wystawców i około 10.000 zwiedzających. Na wystawie PSI będzie można zobaczyć globalną markę z nową nazwą  "Promoturk – powered by PSI". Porozumienie umożliwia członkom PSI z Europy i całego świata ustanowienie nowego prawa handlowego i nawiązanie nowych kontaktów.

Turcja jest jednym z najważniejszych krajów pozyskiwania towarów promocyjnych. W ostatnich latach na pozycję lidera wysunęły się Chiny, jednak Turcja walczy koncentrując się na jakości produktu, krótkich trasach transportu na rynki europejskie, mentalności biznesu i kultury, a także nowych projektach i innowacjach.