Logo

Marketing MIX

OKNOPLAST z nowym logo

Firma OKNOPLAST wprowadza nowy logotyp. Jest to kolejna cześć procesu zmiany identyfikacji wizualnej firmy. Pierwszym etapem rebrandingu była modyfikacja nazwy z OKNOPLAST-Kraków na OKNOPLAST.

Wychodząc naprzeciw obecnym trendom i jednocześnie zachowując istotę poprzedniego logotypu, opracowane zostało logo pełne świeżości, lekkości oraz odpowiednich proporcji. Główny motyw graficzny i dobór barw nawiązują do pierwotnego znaku firmowego. Zależało nam na zachowaniu istoty poprzedniego logotypu, gdyż klienci byli do niego przyzwyczajeni od ponad 17 lat funkcjonowania firmy. Jednocześnie aktualna wersja logo jest utrzymana w nowoczesnej stylistyce, odpowiadającej przedsiębiorstwu działającemu na arenie międzynarodowej. – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST.

Zmiana identyfikacji wizualnej to część strategii firmy mającej na celu dalsze pozycjonowanie jej na pozycji eksperta w swojej branży w Polsce i w Europie. Zarówno pod względem oferty, jak i wizerunku dążymy do tego, by być liderem, którego produkty najlepiej odpowiadają wysokim wymaganiom klientów we wszystkich krajach, w których działamy. – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST.

Za opracowanie nowej identyfikacji wizualnej firmy odpowiada Grupa Eskadra.