Logo

Marketing MIX

DIALOG nakręca Wrocławski Rower Miejski

DIALOG jest pierwszą firmą, która realizuje kampanię reklamową na ponad 100 pojazdach Wrocławskiego Roweru Miejskiego (WRM). Rowery stają się bowiem coraz ciekawszą alternatywą dla dotychczasowych form reklamy zewnętrznej.  

– Niewątpliwie jest to innowacyjna forma komunikacji – mówi Robert Banasiak, wiceprezes Zarządu DIALOGu. – Szczególnie latem, które sprzyja mobilnej, ekologicznej jeździe, a przy okazji – reklamie na rowerach. Nie bez znaczenia były jednak świetne wyniki WRM – ponad 50 tys. wypożyczeń i niemal 16 tys. aktywnych użytkowników, zaledwie po miesiącu intensywnych testów systemu WRM – podkreśla.

W drugiej dekadzie lipca na rowerach WRM pojawiły się charakterystyczne, uśmiechnięte rybki DIALOGu. Dodatkowo, wspólnie z liczącą ponad 1600 fanów społecznością WRM na Facebooku – www.facebook.pl/mbike.wroclaw, prowadzone będą konkursy, w których będzie można wygrać rybkę – pluszową maskotkę DIALOGu.

– Sympatyczne rybki-maskotki będą przyznawane 10 najbardziej aktywnym użytkownikom WRM, w każdym tygodniu trwania kampanii – o szczegółach dodatkowej akcji z DIALOGiem informuje Grzegorz Gałuszka, rzecznik prasowy Nextbike Polska.  

Akcja WRM i DIALOGu potrwa do końca sierpnia W tym czasie użytkownicy WRM mogą spodziewać się także pojawienia nowych stacji i rowerów. Reklama na pojazdach WRM to kolejna, wspierana przez DIALOG inicjatywa rowerowa. Już 7 sierpnia w Karpaczu odbędzie się wjazd Diallo UpHill Race, którego spółka jest patronem tytularnym. DIALOG posiada także jeden z najlepiej zorganizowanych we Wrocławiu parkingów dla rowerów swoich pracowników. Co roku pracownicy spółki biorą też udział w akcji „Zagoń Rower do Roboty” – DIALOG zapewnia im m.in. nieodpłatne przeglądy i znakowanie pojazdów.