Logo

Marketing MIX

Peugeot – Hyundai IT: europejska umowa o współpracy

Peugeot wybrał rozwiązania firmy Hyundai IT jako wyposażenie europejskiej sieci sprzedaży samochodów. Na mocy umowy Hyundai IT przygotował dedykowany totem wewnętrzny z 46” calowym wyświetlaczem z systemem Multi Touch Screen ( bazowy model D465MLI).  

Projekt stanowi kontynuację długoterminowej strategii Peugeot’a w unowocześnianiu narzędzi sprzedaży samochodów przez multimedialne rozwiązania DS. Interaktywna aplikacja umożliwia przeglądanie oferty w postaci zdjęć i filmów o wysokiej rozdzielczości Full HD oraz precyzyjnych specyfikacji samochodów. Używając ekranu dotykowego użytkownik może przeglądać pełną gamę samochodów osobowych, ich wyposażenie oraz konfigurować własny wirtualny pojazd. Do dyspozycji potencjalnego klienta są też szczegółowe specyfikacje techniczne, wartości emisji CO2 oraz informacje o bezpieczeństwie biernym i aktywnym wybranego modelu.

Do wykonania totem’u Hyundai użył materiałów najwyższej jakości a nowoczesny design idealnie komponuje się z miejscami prezentacji w salonach samochodów Peugeot’a.  W chwili obecnej ponad 200 salonów w 15stu krajach zostało już wyposażonych w ww. wyświetlacze. Do końca 2011roku planuje się kolejne 500 nowych instalacji w europejskiej sieci sprzedaży Peugeot.

www.Hyundaiit.pl
www.Hyundaiit.eu