Logo

Marketing MIX

Podravka promuje warzywa na ogródkach działkowych

Podravka rozpoczyna akcję promocyjną marki Warzywko. We współpracy z Zarządami Ogródków Działkowych województwa Dolnośląskiego, firma w dwa najbliższe weekendy organizuje piknik z Przyjacielem Warzyw, na którym będzie promowała włączanie warzyw do codziennej diety. Na terenie ogródków działkowych w Kamiennej Górze, Kulowie k. Głogowa, Dzierżoniowie, Polkowicach i Wałbrzychu odbędzie się szereg aktywności dla działkowców i ich rodzin. Za kompleksową organizację imprezy odpowiada agencja Crazy Mouse, za obsługę medialną odpowiedzialna jest agencja Walk&Talk wchodząca w skład Walk Group.  

W ramach Pikniku z Przyjacielem Warzyw marka Warzywko przygotowała dla działkowców szereg atrakcji w tym: wspólne przygotowywanie ogromnej zupy, krojenie warzyw na czas oraz rodzinny triatlon. Kreatywne konkurencje dla dzieci i dorosłych przypomną jak ważna jest obecność warzyw w codziennej diecie.

Wszyscy, którzy wezmą udział w warzywnych konkurencjach mają szansę na wygranie wielu atrakcyjnych nagród, m.in.: zestawy noży kuchennych, gadżety szkolne dla najmłodszych, produkty marki Warzywko, na zwycięską w triatlonie rodzinę natomiast czeka rower górski.  

Pomysł organizacji Pikniku z Przyjacielem Warzyw powstał w celu popularyzacji spożywania warzyw bez względu na wiek i porę roku. W myśl idei „nauka przez zabawę” marka Warzywko zachęca, do regularnego włączania warzyw do codziennej diety. Aby ograniczeniem w ich spożywaniu nie był sezon, Warzywko stworzyło serię suszonych dodatków do dań. W ofercie znajdziemy przyprawę uniwersalną do potraw, suszoną włoszczyznę, buraczki, czosnek oraz cebulę prażoną. Zamknięte w ekonomicznych opakowaniach, całkowicie naturalne susze warzywne zachowują doskonały smak, intensywny aromat i wartości odżywcze.