Logo

Marketing MIX

Communication Unlimited z Coca-Colą na UEFA Euro 2012TM

Agencja Communication Unlimited wygrała przetarg na realizację dwóch programów Sole & Exclusive dla marki Coca-Cola podczas rozgrywek UEFA EURO 2012TM. Oba projekty prowadzone będą przez międzynarodowy zespół stacjonujący w Polsce i w Ukrainie, dedykowany do realizacji działań związanych z UEFA EURO 2012TM.  
Agencja odpowiedzialna jest za całościową organizację dwóch wyjątkowych programów „Flag Bearers” oraz „Ultimate Access”, których celem jest umożliwienie wybranym osobom uczestnictwa w jedynym i niepowtarzalnym wydarzeniu, jakim jest mecz rozgrywek UEFA EURO 2012TM.

– Piłka nożna to z pewnością najpopularniejszy sport w wielu krajach na całym świecie. Jako firma jesteśmy związani z tą dyscypliną od dziesiątek lat, starając się zapewniać naszym konsumentom i fanom futbolu prawdziwe i niepowtarzalne sportowe emocje. „Flag Bearers” i „Ultimate Access” to nasze flagowe programy, do których jako jeden z top partnerów UEFA EURO 2012TM mamy wyłączne prawa i, które z sukcesem prowadzimy od wielu lat. Do pomocy przy ich realizacji podczas UEFA EURO 2012TM szukaliśmy partnera, który łączy w sobie kreatywność i wysoką jakość świadczonych usług – cieszymy się, że te ważne dla nas projekty będziemy realizować ze wspraciem agencji Communication Unlimited. – powiedział Mikołaj Ciaś, Coca-Cola UEFA EURO 2012 Marketing & Commercial Activation Manager Poland and Ukraine.

„Jest to dla nas duże wyróżnienie, z którego bardzo się cieszymy. Działania, które będziemy realizować, są spójne z obranym przez nas kierunkiem rozwoju kompetencji firmy w obszarze obsługi projektów międzynarodowych, związanych z UEFA EURO 2012TM. Realizacją działań dla firmy Coca-Cola kieruje specjalnie utworzony zespół stacjonujący zarówno w Warszawie, jak i w Kijowie. Dzięki temu możemy zaoferować klientom wyjątkowe wsparcie w postaci zespołu dedykowanego do realizacji takich projektów na miejscu: w Polsce i w Ukrainie.” – mówi Elżbieta Wojtczak Dyrektor Zarządzająca Communication Unlimited.

W ramach projektu „Flag Bearers” młodzież z kilkudziesięciu krajów świata przyjedzie do Polski i Ukrainy, by podczas ceremonii otwarcia wnieść na boisko flagi obu drużyn biorących udział w rozgrywkach.  Z kolei program „Ultimate Access” skierowany do osób pełnoletnich, umożliwi wybranym fanom pobyt w miejscach niedostępnych dla zwykłego kibica. W ramach atrakcji przewidziano m.in. zwiedzanie zaplecza stadionu, oglądanie meczu z miejsc Kat. 1. oraz udział w konferencji prasowej po meczu.  

Zespołem dedykowanym do realizacji projektów dla marki Coca-Cola kieruje Ewa Brolska, International Supervisor.

Coca-Cola od wielu lat angażuje się w sponsoring piłki nożnej. Jest m.in. organizatorem ogólnopolskiego turnieju młodzieży Coca-Cola Cup. Jest także oficjalnym sponsorem UEFA EURO 2012TM w Polsce i w Ukrainie.