Logo

Marketing MIX

POS Media Poland ma wyłącznosć na wózki w Tesco

Od 1 września br. POS Media Poland będzie jedyną firmą obsługującą kampanie reklamowe na wózkach zakupowych w hipermarketach Tesco. POS Media Poland wprowadzi również w sieci Tesco nowy nośnik – reklamę na rączce wózka zakupowego, czyli tzw. Clip On.

Umowa jaką zawarły Tesco Polska i POS Media Poland wchodzi w życie 1 września 2011 roku i będzie obowiązywała przez kolejne 3 lata. W ramach tego porozumienia POS Media Poland została jedyną w Polsce firmą upoważnioną przez Tesco do prowadzenia i obsługi kampanii reklamowych na wózkach zakupowych we wszystkich 61 hipermarketach tej sieci. Również wszystkie nowe hipermarkety otwierane przez Tesco w ciągu najbliższych 3 lat zostaną objęte tą umową.

POS Media Poland będzie oferować kampanie z wykorzystaniem standardowego nośnika, jakim jest front wózka zakupowego, ale możliwe są również działania nietypowe, jak branding spodu lub całego wózka. Dodatkowo POS Media Poland zainstaluje w każdym z hipermarketów Tesco po 100 sztuk tzw. Clip On’ów, które umożliwiają umieszczenie reklamy na rączce zakupowej. Tego typu nośniki są bardzo popularne w wielu krajach, np. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, czy na Węgrzech. Reklamodawcy cenią sobie to, że ich reklama towarzyszy klientom marketów przez cały czas robienia zakupów i jest umieszczona w widocznym miejscu. W Polsce do najczęściej korzystających z reklamy na wózkach zakupowych firm należą głównie producenci z  branży FMCG, jak  Procter & Gamble, Nestle, Reckit Benckiser, czy Tchibo, ale również firmy usługowe jak Polkomtel, czy Visa.
POS Media Poland należy do POS Media Europe – największej grupy medialnej specjalizującej się w reklamie w sieciach handlowych w Europie. Obecna jest w 10 krajach europejskich, poza Polską między innymi w Czechach, we Francji, na Ukrainie, Węgrzech i Słowacji. W Polsce POS Media Poland jest wyłącznym partnerem sieci Real, prowadzi również kampanie in-store w sieciach Tesco, Alma, E’Leclerc i Kaufland.