Logo

Marketing MIX

Citroen – Hyundai IT europejska umowa o współpracy

Hyundai IT oraz centrala koncernu Citroen podpisali umowę dotyczącą instalacji systemów multimedialnych jako wyposażenie europejskiej sieci sprzedaży samochodów. Na mocy umowy Hyundai IT przygotował dedykowane rozwiązanie składające się z 19calowego monitora dotykowego ( model D190MLi)  oraz z 40sto calowego wyświetlacza  Digital Signage ( model D407ML).  

Projekt jest częścią strategii Citroena polegającej na wsparciu sprzedaży samochodów przez multimedialne rozwiązania DS. Interaktywna aplikacja umożliwia przeglądanie oferty w postaci zdjęć i filmów o wysokiej rozdzielczości Full HD. Użytkownik mając do dyspozycji dotykowy ekran LCD 19cali może wybierać interesujące go opcje z bardzo rozbudowanego konfiguratora samochodów. Całość jako wirtualny samochód jest wyświetlana na wielkoekranowym monitorze LCD. System umożliwia zapis i eksport wybranej konfiguracji. Do dyspozycji potencjalnego klienta są też szczegółowe specyfikacje techniczne, wartości emisji CO2 oraz informacje o bezpieczeństwie biernym i aktywnym wybranego modelu. Citroen zadbał o wysoki poziom komfortu potencjalnych klientów tworząc specjalne „strefy” w salonach sprzedaży.  
 
W chwili obecnej ponad 150 salonów w 15stu krajach zostało już wyposażonych w ww. wyświetlacze. Do końca 2011roku planuje się kolejne 300 nowych instalacji w europejskiej sieci sprzedaży Citroen.