Marketing MIX Think Kong wzmacnia dział client service

Think Kong wzmacnia dział client service

10
0

Dział client service agencji marketingu interaktywnego Think Kong powiększył się o nową osobę. Jest nią Anna Podolska, która objęła stanowisko account executive. Do jej kluczowych zadań należy realizacja założeń strategicznych i budżetów powierzonych agencji. Anna jest odpowiedzialna za współpracę m.in. z takimi klientami  jak: TVP oraz HISTORY Polska.

– Rozwijamy się, a nowe wyzwania to także konieczność poszerzania zespołu. Jestem przekonana, że Ania będzie świetnie wspierać naszych klientów – podkreśla Marta Odrzywolska, Account Manager agencji interaktywnej Think Kong.

Anna Podolska swoje doświadczenie w marketingu i komunikacji zdobywała pracując w spółce PayTel jako specjalista ds. marketingu i sprzedaży a wcześniej w Alcatel-Lucent France jako asystentka Product Managera w dywizji Multimedia Business Unit.

Anna ukończyła studia magisterskie o profilu handel zagraniczny na Université Paris VIII. Prywatnie – interesują ją zagadnienia społeczne i polityczne, lubi się wspinać, pływać i podróżować.

Think Kong to agencja interaktywna, której obszarem specjalizacji są działania marketingowe on-line, w szczególności kampanie oparte na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, strategiczne wsparcie komunikacji marek w Internecie. Firma działa w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations i agencję reklamową San Markos Wśród klientów Think Kong jest wiele znanych firm i organizacji: m.in. Adobe, Siemens, SOS Wioski Dziecięce, TVP, HISTORY Polska.  Agencja jest też zdobywcą wielu wyróżnień – m.in. nagrody Magellan 2010. Znalazła się też wśród finalistów międzynarodowego konkursu dla agencji marketingowych „Newcomer of the Year 2010”.