Logo

Marketing MIX

Prezent dla Serca z Maximem

Stowarzyszenie Przyjaciele Świata we współpracy z firmą Maxim, producentem ceramiki reklamowej organizuje akcję Prezent dla Serca – zbiórkę pieniędzy na zwiększenie liczby  wykonanych operacji i zlikwidowanie  dużej kolejki dzieci z najcięższymi wadami serca w Klinice Kardiochirurgii w Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi.

Akcja po raz pierwszy w Polsce promowana jest przez nową formę upominków firmowych, gdzie firma kupując na Święta upominek dla swoich klientów przeznacza jednocześnie określoną kwotę na szczytny cel, jakim jest pomoc dzieciom z najcięższymi wadami serca w Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi. W skład zestawów – oprócz ekskluzywnych upominków – wchodzi specjalny kubek lub filiżanka z unikalnym nadrukiem akcji, gdzie obok  grafiki znajdzie się logo akcji Prezent dla Serca z  podpisem „od serca firmy” a pod nim logo firmy – darczyńcy. Oficjalna premiera akcji będzie miała miejsce w dniach 14 – 15 września w Klubie Mirage w Warszawie, podczas odbywających się tam targów Gifts Exclusive. Oferta będzie dostępna od 19 września do połowy grudnia br. na stronie www.prezentdlaserca.pl oraz poprzez blisko 4 000 agencji reklamowych w całym kraju. Uzbierana kwota zostanie w pełni przekazana Centrum Zdrowia Matki Polki. Firmy – darczyńcy otrzymają pisemne potwierdzenie uczestnictwa w akcji w postaci Certyfikatu „Przyjaciel Świata”