Logo

Marketing MIX

Ogilvy Action dla Ford Focus

Agencja Ogilvy Action realizuje kolejną kampanię dla Ford Polska. Komunikacja dotyczy nowego Forda Focusa, który od września dostępny jest w atrakcyjnej ofercie finansowej skierowanej do odbiorców indywidualnych i klientów flotowych. Ogilvy Action odpowiada za kreację layoutów OOH, reklam prasowych i spotu radiowego oraz adaptację spotu TV na polski rynek.

Nowy Ford Focus został wprowadzony na rynek w kwietniu tego roku. Wyróżnia go wiele innowacyjnych rozwiązań, które zapewniają kierowcom komfort i bezpieczeństwo jazdy. Emitowana obecnie kampania łączy w sobie elementy wizerunkowe i prosprzedażowe, związane z nową ofertą finansowania auta. Główny przekaz reklamowy komunikuje możliwość zakupu samochodu w kredycie 50/50 już od kwoty 28 200 PLN z zerowym oprocentowaniem oraz atrakcyjne ubezpieczenie na poziomie 2,99%.

Celem realizowanej kampanii jest zakomunikowanie dostępności finansowej Forda Focusa, a w konsekwencji – zwiększenie sprzedaży nowego modelu. Grupą docelową są głównie klienci indywidualni, dla których atrakcyjna oferta kredytowania i ubezpieczenia pojazdu wpływa znacząco na finalną decyzję zakupową. Kampania ma także zachęcić do współpracy klientów flotowych, dla których została przygotowana oferta specjalna.

Akcji towarzyszy kampania ATL realizowana w mediach ogólnopolskich: spot TV, spot radiowy, reklamy prasowe w magazynach kolorowych, skierowane do klientów indywidualnych i flotowych, oraz billboardy.

Kreację i adaptację materiałów przygotował zespół Ogilvy Action.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. Kampania potrwa do polowy października.