Logo

Marketing MIX

Branża entuzjastycznie o 4. Retail Marketing Forum

Uczestnicy bardzo pozytywnie ocenili 4. Retail Marketing Forum. Uznanie wzbudził zarówno poziom merytoryczny, jak i organizacyjny wydarzenia.

Retail Marketing Forum (Forum Marketingu w Handlu Detalicznym) odbyło się 14 września w Business Centre Club w Warszawie. W imprezie zorganizowanej przez wydawnictwo Promedia  uczestniczyło około 100 osób – przedstawicieli handlu z branż lifestylowych. W tej, czwartej już, edycji Forum, mogli oni posłuchać wykładów na temat marketingu w retailu, trendów na rynku centrów handlowych czy tendencji w Visual Merchandisingu. Wśród tematów prelekcji znalazły się m.in.: „Segmentacja odbiorców” (Maciej Górski, Getresponse), „Skuteczne budowanie lojalności klientów” (Renata Turska, Loycon) i „Komunikacja w miejscu sprzedaży” (Jacek Kotarbiński, POPAI).  „Rynek centrów handlowych” (Jan Jakub Zombirt, Jones Lang LaSalle), „Trendy w Visual Merchandisingu” (dr Marek Borowiński, MarekBorowinski.com), „Czy internet może przyciągnąć klientów do salonów sprzedaży” (Przemysław Fura, OPEN and Partners), „Pozyskiwanie klientów dzięki skutecznym akcjom promocyjnym” (Jerzy Osika, Promedia).

Spotkaniu Retail Marketing Forum towarzyszyła część wystawiennicza, gdzie zaprezentowały się firmy z ofertą dla retailu. Zarówno uczestnicy, jak i partnerzy wydarzenia byli bardzo zadowoleni z obecności na Forum. – Kongres oceniam wysoko. Pod względem merytorycznym nie można było mu niczego zarzucić, krótkie pół godzinne wykłady nie nudziły i właściwie każdy poruszony temat trafiał w sedno sprawy. To był dla mnie taki zastrzyk informacji w pigułce. Skumulowano wszystko, co istotne i wyłożono w bardzo przystępny i interesujący sposób. Bardzo mi się podobało – oceniła imprezę Iza Drążkowiak, Starszy Specjalista ds. Marketingu, Wool Star.

Partnerami wydarzenia były: Polska Rada Centrów Handlowych, Globall System, Herry, Kulik, Centralne Biuro Certyfikacji (Polish Product), Imperial, Printex, Revel Systems, Pachnąca Szafa i Natura Officinalis, Korczowa Dolina, Zielona Przystań i Plast-Farb.  

Patroni medialni: Marketing przy kawie, OOHmagazine, Świat Elit, Prime, BiznesMeble.pl, LaMode.info, Szafa.pl, designteka.pl, Portal Przedsiębiorczych, GalerieHandlowe.pl, Marketingowiec.pl, Fashionmedia.pl, konferencje24h.pl, targi24h.pl, budowlane24h.pl, Polish Market, Radio Dla Ciebie, ArtCada.pl, Decolink.pl, Fashionbusiness.pl, Moda Damska, Moda Męska, Ambiente, Tekstylia w Domu.

Sponsorzy upominków dla uczestników: Aromanti, Barwa, Bielenda, Bingo Spa, Dalia, Denique, Eko Vit, Neoglis, Fabryka Słów, Floslek, Inquiry, Lily Shop, Severin, Sony Music, FilmBox (SPI), Szlachetny Smak, Teatr Sabat, Teatr Syrena, Tso Moriri, Uniontex, Woll Star, Wydawnictwo Trio, Henri Lloyd.