Logo

Marketing MIX

Bartłomiej Danek Dyrektorem Marketingu w home.pl

Bartłomiej Danek został  Dyrektorem Marketingu i Sprzedaży home.pl – lidera branży hostingowej w Polsce. Będzie odpowiadał za strategię marketingową i sprzedaż wszystkich produktów oferowanych przez home.pl.  Nowo utworzone stanowisko objął z dniem 3 października br.

Przez ostatnie siedem lat Bartłomiej Danek był związany z firmą Microsoft. W tym czasie pełnił funkcję rzecznika prasowego, odpowiadał za produkty z grupy Information Workers (m.in. Office, Exchange, Sharepoint), a ostatnio zajmował stanowisko Public Sector Managera. Wcześniej pracował w instytucjach rządowych na stanowiskach  dyrektorskich w Ministerstwie Nauki i Informatyzacji oraz Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Karierę rozpoczął rozwijając firmę WebService, jako wiceprezes i współwłaściciel.

Bartłomiej Danek jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Prowadzi wykłady na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz w Wyższej Szkole Biznesu National-Louis University. Pełni również funkcję eksperta w Centrum im. Adama Smitha.

Bartłomiej Danek objął kierownictwo nad Działem Marketingu i Sprzedaży, w skład którego (w wyniku konsolidacji) wejdą Dział Marketingu i Dział Rozwoju Biznesu. Odświeżona jednostka będzie odpowiadać w home.pl za kompleksowe działania komunikacyjne oraz sprzedażowe.