Logo

Marketing MIX

Harnaś po liftingu

Na początku października na półkach sklepowych jedna z największych marek piwnych w Polsce z portfela Carlsberg Polska – Harnaś, pojawiła się w nowej szacie graficznej. Nowe opakowania podkreślają stałą, wysoką jakość piwa Harnaś.

Na nowych etykietach i puszkach marka Harnaś eksponuje krystalicznie czystą wodę, złoty jęczmień i dojrzały chmiel. Te starannie wybierane składniki gwarantują niezmienną, wysoką jakość piwa Harnaś, wielokrotnie potwierdzaną wygranymi na prestiżowych konkursach piwnych zarówno w Polsce, jak i w Europie.

"Marka Harnaś od lat dba o to, aby nasi konsumenci, sięgając po swoje ulubione piwo, nigdy nie zawiedli się jego smakiem" – mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager. "Nową szatą graficzną chcemy podkreślić, iż piwo Harnaś jest warzone ze starannie wyselekcjonowanych składników, które gwarantują niezmienność receptury oraz jakość, płynącą z doświadczenia piwowarów z Browaru Okocim" – dodaje Jacek Stefaniak.

Nowa szata graficzna opakowania piwa Harnaś zastąpi dotychczasową promocyjną, która funkcjonowała na rynku od marca bieżącego roku i związana była z cieszącą się ogromnym zainteresowaniem wśród konsumentów promocją "Harnaś Miliony Piw Rozdaje".

Za projekt nowej szaty graficznej odpowiada agencja Mamastudio.