Logo

Marketing MIX

ABC Media Sport dla Coca-Cola Cup 2012

Agencja ABC Media Sport, która od 12 lat organizuje dla firmy Coca-Cola Poland Services Sp.z o.o jeden z największych turniejów piłkarskich dla młodzieży w Polsce – Coca-Cola Cup, w ramach edycji 2012 turnieju zajmie się także działaniami komunikacyjnymi, PR oraz realizacją eventów, które towarzyszyć będą wybranym turniejowym rozgrywkom. Agencja odpowiedzialna będzie także za realizacje pod względem merytorycznym oraz organizacyjnym Akademii Futbolu Coca-Cola Cup – projektu, który powstał z inicjatywy Coca-Cola w 2011 roku i ma na celu selekcje oraz rozwój indywidualny młodych zdolnych piłkarzy – uczestników turnieju Coca-Cola Cup.

Agencja ABC Media Sport od 12 lat jest merytorycznym i organizacyjnym partnerem Coca-Cola przy realizacji Coca-Cola Cup, turnieju, który nazywany jest Nieoficjalnymi Młodzieżowymi Mistrzostwami Polski w Piłce Nożnej.