Logo

Marketing MIX

Awanse w dziale buyingu Omnicom Media Group

Magdalena Mussmann, Monika Nowak oraz Paulina Zielińska awansowały w dziale OMG Opera, jednostce zajmującej się negocjacjami z mediami w ramach struktur Omnicom Media Group. Awanse wiążą się z doskonałymi wynikami w pracy. Na decyzje zarządu miały wpływ wysokie oceny poziomu satysfakcji Klientów wewnętrznych Omnicom Media Group.

Obecnie Magdalena Mussmann i Monika Nowak zajmują stanowiska Deputy Buying Director, natomiast Paulina Zielińska awansowała na stanowisko Deputy Trading Director. Do tej pory piastowały one stanowiska Media Buying Managerów.

Monika Nowak pracę w Omnicom Media Group rozpoczęła w 2003 roku. Karierę w grupie OMG zaczynała w Optimum Media OMD od pracy na stanowisku media plannera w zespole obsługującym Erę, później pracowała m.in. dla Unilever. Następnie została członkiem zespołu Opera, gdzie jest odpowiedzialna za negocjacje cen prasy i radia.  Do najnowszych obowiązków Moniki należy odpowiedzialność za negocjacje internetu w obszarze: SEM, SEO, afiliacji, społeczności i reklamy kontekstowej.

Magdalena Mussmann jest jednym z najbardziej doświadczonych specjalistów w zakresie mediów OOH w Polsce. Karierę w mediach rozpoczęła w 1998 roku. Przez pierwsze 6 lat pracowała w branży reklamy zewnętrznej. Jest inicjatorką i współtwórcą Outdoor Media Integrator (OMI) – narzędzia służącego do planowania i optymalizacji kampanii outdoorowych na mapach cyfrowych. W Omnicom Media Group pracuje od 2006r. i odpowiada za strategie zakupu i negocjacje w medium OOH oraz za warunki zakupowe w Internecie dla wszystkich klientów domów mediowych: OMD, PHD i easymedia. Magdalena jest również odpowiedzialna za reklamy w kinie.

Paulina Zielińska pracę w OMG rozpoczęła w 2004 roku jako TV media planner/buyer. Bogate doświadczenie zdobywała pracując dla takich Klientów jak Unilever, Henkel, Storck, Nissan czy Eurobank. W późniejszym okresie zajmowała stanowisko TV Supervisora, gdzie była odpowiedzialna za rozwój oprogramowania i wprowadzenie nowych narzędzi do planowania TV. Zajmowała się przygotowaniem prognoz TV i sprawowała kontrolę nad kampaniami TV Klientów OMG. W OMG Opera i jest odpowiedzialna za startegie zakupu TV dla wszystkich Klientów Omnicom Media Group. Do jej codziennych obowiązków należą negocjacje ze stacjami i nadzór nad kampaniami TV.

Omnicom Media Group (OMG) jest dywizją Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC), wiodącej międzynarodowej grupy marketingowej specjalizującej się w planowaniu i realizacji strategii komunikacji reklamowej, marketingowej i korporacyjnej, świadczącej usługi dla ponad 5,000 klientów w ponad 100 krajach na całym świecie. Prezesem i założycielem OMG w Polsce jest Jakub Bierzyński. W strukturach Omnicom Media Group w Polsce w ramach których działa kierowana przez Macieja Kitę jednostka Opera znajdują się cztery domy mediowe: Optimum Media OMD, Macroscope OMD, Easymedia i PHD.