Logo

Marketing MIX

Kontrahenci Kolportera pojadą do Kenii

„Afryka dzika” to kolejny program zakupowy, przygotowany dla kontrahentów Kolportera. Najlepsi uczestnicy w nagrodę wybiorą się na tygodniową wycieczkę do Kenii. Podobnie jak we wcześniejszych edycjach uczestnicy programu zbierają punkty za zakupy produktów znajdujących się w ofercie dystrybucyjnej Kolportera. Punktacją objęte są artykuły spożywcze wyznaczonych producentów. Punkty można zbierać także za zakup produktów z asortymentu marek własnych Kolportera. Kupując zatem napoje energetyczne Tabu czy produkty spożywcze Dobry Wybór również zasila się swoje konto.

– W poprzednich edycjach programu zabieraliśmy naszych współpracowników do Maroka, na Wyspy Kanaryjskie, Cypr, Sir Lankę i Ibizę – mówi Tomasz Latos, manager produktu Departamentu Dystrybucji FMCG Kolportera. – Każda z wycieczek miała inny charakter i dawała możliwość poznania innej kultury, przyrody i obyczajów mieszkańców. Tak będzie i tym razem.

Program „Afryka dzika” potrwa do 31 stycznia, a wyjazd kontrahentów do Kenii zaplanowano na wiosnę 2012 roku.