Logo

Marketing MIX

Spersonalizowana wiadomość w miejscu sprzedaży

Filmy i animacje wewnątrzsklepowe są pewnego rodzaju wyznacznikiem dla odwiedzających sklepy.  Pozwalają im nie tylko na łatwiejsze i szybsze zorientowanie się w miejscu sprzedaży, ale również umożliwiają „emocjonalne doświadczenie” danego produktu w świecie marek. – Genialność dobrze zrealizowanych nośników cyfrowych polega na ich zdolności do przekazywania różnego rodzaju treści w ciągu dnia. Dzięki temu, przesłanie marki może być adekwatnie dostosowane do określonej grupy docelowej, czy też potencjalanego klienta – podkreśla Ralf Meyer, szef agencji POS STI Group.

Ten, kto ma wybór…..

– Rożnorodność dostepnych nosników Digital Signage powoduje jednak, iż wybór najbardziej odpowiedniego z nich może stać się prawdziwym wyzwaniem dla managerów marketingu. Dlatego też, niezbędna jest tutaj ekspertyza konsultingowa. Potencjalny klient oczekuje od cyfrowych nośników bezpośrednich i szybkich korzyści, przede wszystkim w postaci ułatwienia mu podjęcia decyzji zakupowej. To musi więc funkcjonować na poziomie intuicyjnym i powinno dostarczać przyjemności – podkreśla dalej Meyer. Zintegrowana w strukturach Grupy STI agencja POS, przygotowuje rozwiązania Digital Signage jako całościowe doświadczenia markowe. Podczas targów branżowych FachPack w Norymberdze na przykładzie naszego klienta Grohe przedstawimy różnego rodzaju rozwiązania Digital Signage ze szczególnym uwzględnieniem elementu wody.

Doświadczenie marki i doradztwo dotyczące produktu są nierozłączne. Na stoisku Grupy STI  został zamontowany duży ekran, na którym wyświetlane są imponujące obrazy, ustawiono również monitory dotykowe przy których prowadzone jest doradztwo bizesowe, pokazywane są różne rozwiązania jak np. iPad oraz inne przykłady, które pozwalają potencjalnym klientom na wejście w interakcję z produktem prezentowanym za pośrednictwem materiałów POS.

Marketing wewnątrzsklepowy skoncetrowany na sukces

W celu rozwinięcia całościowego oddziaływania nośników cyfrowych, niezbędne są inteligente koncepcje. Dlatego też zespół agencji POS Grupy STI tworzy rozwiązania, które uwzględniają wszystkie kroki budowy Digital Signage: począwszy od wyboru sprzętu komputerowego poprzez rozwinięcie aplikacji na pulpitach i sterowanie treściami aż do layoutu i programowania motion pictures.

– Płynne współdziałanie sprzętu i oprogramowania jest podstawowym wymogiem profesjonalnych rozwiązań Digitale Signage. Okazuje się, że to jednak nie technika ma największe znaczenie, ale przede wszystkim jakość przekazu, który powinien towarzyszyć potencjonalnemu klientowi w drodze do podjęcia decyzji zakupowej – podkreśla Meyer.