Logo

Marketing MIX

Megan Fox gwiazdą najnowszej kampanii Acer

Megan Fox została kolejną gwiazdą kampanii firmy komputerowej Acer i w najnowszym filmie reklamowym ujawnia inną, nieznaną stronę swojej osobowości.

W kampanii opracowanej przez agencję Mother, Fox ujawnia ukrytą pasję do biologii morskiej. Korzystając z ultrabooka Acer Aspire S7, Fox kieruje zespołem naukowców pracujących nad oprogramowaniem tłumaczącym dźwięki wydawane przez delfiny.

Fox mówi: „zdecydowałam się na współpracę z firmą Acer, ponieważ naprawdę lubię komputery i nowoczesne technologie. Praca nad kampanią była świetną zabawą i dała mi okazję do pokazania się z innej strony.”

„Kampania podkreśla nowe pozycjonowanie marki Acer «explore beyond limits»”, powiedział Maarten Schellekens, Global Brand Director firmy Acer. „Opowiada o ludziach żyjących pełnią życia i odkrywających swoje pasje. Nowe pozycjonowanie marki znajdzie odzwierciedlenie w nowych produktach, które będą wprowadzane na rynek w ciągu najbliższych trzech lat.”

„Kampania reklamowa została przygotowana przy ścisłej współpracy z firmą Intel”, mówi Ryan Baker, manager działu Partner Marketing w firmie Intel i zauważa: „Acer Aspire S7 jest rzeczywiście jednym z najpiękniejszych i najbardziej imponujących ultrabooków. Dlatego chcemy myśleć o procesorze Intel Core, jak o mózgu w pięknym ciele”.

Kampania rozpoczęła się 30 października w Wielkiej Brytanii, Rosji, Niemczech, Francji i Chinach.

Za planowanie i zakup wszystkich rodzajów mediów w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki odpowiadała agencja DWA. Chris Bagnall, kierownik zespołu realizującego zamówienie firmy Acer oraz Dyrektor Zarządzający agencji DWA skomentował: „przekonanie, najpierw Kiefera Sutherlanda, a teraz Megan Fox do udziału w globalnej kampanii firmy Acer było niesamowitym przedsięwzięciem. Współpracując z agencją Mother oraz partnerami marketingowymi firmy Acer mogliśmy przygotować zintegrowaną kampanię medialną, która wyróżnia się kreatywnością w sposób rzadko spotykany w branży technologicznej.”

Kilka miesięcy wcześniej, agencja Mother opracowała dla firmy Acer kampanię, której gwiazdą był aktor Kiefer Sutherland. W kultowym serialu „24 godziny” aktor ten wcielił się w rolę agenta Jacka Bauera ścigającego przestępców i stale ocierającego się o śmierć, natomiast w kampanii firmy Acer parodiuje rolę twardego bohatera i pokazuje się od łagodnej strony piekąc babeczki.