Logo

Marketing MIX

Koniec świata w kampanii Media Markt

Sieć sklepów Media Markt w najnowszej kampanii sięgnęła po temat przepowiedni końca świata. Wstępem do kampanii "Eksplozja okazji na koniec świata" był cykl trzech teaserów: „Koniec", „Klamka zapadła" oraz „21.12.2012", które pojawiły się w prasie oraz na nośnikach outdorowych, w spotach radiowych i telewizyjnych.

Kolejnym etapem kampanii reklamowej są rozpoczynające się 11 listopada br. działania w kanałach ATL (prasa, radio, telewizja, kino, outdoor) oraz digital. Uzupełnieniem będą materiały POS. Spoty i reklamy emitowane w ramach kampanii będą odliczały czas pozostały do 21 grudnia 2012 roku oraz prezentowały produkty z oferty Media Markt objęte akcją, które można zakupić w systemie rat 0%.

Spoty reklamowe będą emitowane w kinie, największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz ogólnopolskich i lokalnych rozgłośniach radiowych (m.in. TVN, TVP, Polsat, PR3, Zet, RMF FM). Kampania uwzględnia także szeroko zakrojone działania w internecie (m.in. Onet.pl, Youtube.pl, WP.pl).

Za kreację odpowiada agencja Demner, Merlicek & Bergmann, produkcją zajmuje się studio filmowe Ideal, film wyreżyserował Darek Sz. Szendel, a operatorem zdjęć był Paweł Edelman. Zakupu mediów dokonał Dział Planowania Mediów Media Saturn Holding Polska oraz Universal McCann.