Logo

Marketing MIX

„Bezprzewodowa” kampania Mindshare dla IBM Polska

Wystartowała nowa kampania wizerunkowa realizowana przez Mindshare dla IBM Polska. W ramach akcji, na terenie portu lotniczego im. Fryderyka Chopina w Warszawie, będzie można skorzystać z bezpłatnego, bezprzewodowego Internetu. O możliwości podłączenia się do sieci Wi-Fi informować będą specjalnie zaprojektowane standy reklamowe nawiązujące do idei Inteligentnych Miast.

Jest to pierwsza w Polsce kampania, w ramach której na lotnisku udostępniona zostanie tak rozległa strefa bezpłatnego Wi-Fi. Dzięki inicjatywie IBM Polska, osoby przebywające w zastrzeżonej części hali odlotów połączą się z bezprzewodowym Internetem, korzystając z otwartej sieci Wi-Fi. Kampania jest realizowana w ramach komunikacji idei Inteligentnego Miasta – modelu miasta przyszłości wdrażanego przez IBM w wielu metropoliach na świecie. Model ten obejmuje inteligentne systemy zarządzania wszystkimi najważniejszymi aspektami życia w mieście – m.in. ruchem ulicznym i bezpieczeństwem publicznym. Strefa bezpłatnego dostępu do Internetu podkreśla fakt, że miasta przyszłości to miejsca otwarte dla obywateli. Akcję wspierają specjalnie zaprojektowane standy z ekranami, na których prezentowane będą spoty dot. Inteligentnych Miast oraz komunikaty informujące o możliwości podłączenia się do sieci. Na lotnisku wykorzystane zostaną również nośniki JCDecaux oraz wyświetlacze elektroniczne typu „digital out of home”.

Kampania będzie trwała do końca grudnia br. Dom mediowy Mindshare Polska, we współpracy z firmą Yoberi, odpowiada za doradztwo strategiczne i realizację działań reklamowych. Kreację kampanii opracowała agencja Ogilvy.